wtorek, 8 sierpnia 2017

Kartka z Wakacji

Niektórzy na swoich wakacjach już byli inni dopiero pakują walizki,
niektóre wyjazdy trwają długo inne raptem kilka dni
ale zawsze jest tak, że chciałoby się przedłużyć ten stan ducha.

Moim sposobem są zdjęcia, niekoniecznie mnie samej czy mojej rodziny ale miejsc, które wywarły na mnie duże wrażenie, skąd mam cudowne wspomnienia i gdzie chciałabym wrócić.

Dzisiaj chciałam pokazać kartkę z wakacji,
która wyeksponowana na regale
przywodzi na myśl świetną zabawę.


Do jej stworzenia wykorzystałam jedną z grafik od Janet








Całusy
Eva
Mimowolne Zauroczenia

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w TU



oraz

TU

27 komentarzy:

  1. Absolutnie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. coś niesamowitego, przepiękna kolorystyka, dodatki ahhh...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna jest ta kartka, Ty jak już coś zrobisz, to nie można oka oderwać !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka przywoła piękne wspomnienia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne!rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, mysle ze sama zaczerpnę inspiracji z tej pracy :) szkoda, ze tak mało niebieskiego :( Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo, bardzo się cieszę, że moja praca może być dla Ciebie inspiracją. Dziękuję za miłe słowa.
      Co do ilości niebieskiego, to całe tło jest pastelowo błękitne ale niestety podczas obróbki zdjęć trochę się "zjadło".

      Usuń
  9. Cudowna! Uwielbiam ten klimat i zauroczona jestem pracami, które są w bim stworzone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kartka! Trzymam kciuki. Pozdrawiam Lucyna z EKO-DECO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, bardzo dziękuję-kciuki się przydadzą :*

      Usuń
  12. Piękna wakacyjna pamiątka. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Three Wishes - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zauroczona! Cudna kartka, kolory i dodatki, cudne zdjęcia i wakacyjny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna. I jak, astronomią nie zostałaś? ;) Ciężko by było kleić karteczki w stanie nieważkości. :)

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  15. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

  16. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.