czwartek, 15 listopada 2012

Christmas Home Decor - Rozeta

Jak pewnie wiecie na blogu UHK, przez cały listopad będzie trwał cykl 
CHRISTMAS HOME DECOR
dziś mam wielką przyjemność przedstawić moja pracę. 


To wianek w kształcie rozety, 
który powstał ze starej książki, 
ta w trakcie przeprowadzki pogubiła kilkadziesiąt kartek, 
i właściwie nie nadawała się już do czytania,
jej los był praktycznie przesądzony!!!


Postanowiłam dać jej drugie życie i wykorzystać w inny sposób,
a że kolor jej kartek był tak niesamowity (nic nie musiałam poprawiać), 
to od razu pomyślałam, że powstanie z niej ozdoba na Święta.


Po zrolowaniu kilkudziesięciu stron powstały trzy rozety, 
które ze sobą połączyłam, 
w samym centrum umieściłam ramkę, 
którą możecie znaleźć w UHK-owych papierach z kolekcji Silent Night, 
dodałam napis Merry Christmas,
z tyłu zrobiłam zawieszkę ze wstążki, dzięki temu można ja powiesić na ścianie, lub jak na zdjęciach postawić na wysokim stojaku.


I choć może nie widać tego na zdjęciach, rozeta jest całkiem sporych rozmiarów,
ma bowiem ponad pół metra średnicy.
Teraz żałuję, że tylko jedna taka książka mi się trafiła,
zostało z niej raptem kilka stron, ale chyba 
jeszcze z nich coś wymyślę ;)



dziękuję wszystkim tym, którzy pomimo mojej nieobecności do mnie zaglądali,
wysyłali maile z pytaniem "co u mnie"," jak się mam?"- to bardzo miłe :*


pozdrawiam Was serdecznie
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

87 komentarzy:

  1. Wspaniale Ci wyszła i z pewnością pokuszę się na zrobienie takiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, dzięki-polecam, fajnie się skręca ruloniki, a potem to już sama przyjemność układania rozety.

      Usuń
  2. Eva,
    I was delighted with his work full of beauty and crativity.
    Greeyings!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek fantastyczny!Cudownie wyszedł:)
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna rozeta i ten kolor pożółkłych kartek - niepowtarzalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joyanno, rzeczywiscie kolor kartek jest niesamowity
      dziękuję za Twój komentarz.

      Usuń
  5. Wygląda pięknie, świetny pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, pomysł jest ogólnie dostępny, widziałam kilka rozet aczkolwiek starałam sie aby ta moja była jednak oryginalna, dlatego są 3 warstwy rulonów i napis z ramką ;)
      Dziekuję za odwiedziny

      Usuń
  6. Fantastyczna :) cudowna aranżacja jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15.11.12

    Świetna! A w otoczeniu dekoracyjnych drobiazgów wygląda rewelacyjnie!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko, dziękuję, miałam nadzieję, ze otoczenie też się spodoba.

      Usuń
  8. Śliczna jest! kojarzy mi się z Hostią ,ale też ze świętami,pięknie wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francesco, rzeczywiście na zdjęciu chyba przypomina Hostie, to nawet dobry pomysł by wykorzystać rozetę na Komunię, tylko napis zmienię :)
      Dzięki

      Usuń
  9. Anonimowy15.11.12

    Czesc, Evciu! Хотіла писати польською, але якось сьогодні мені бракує знань з граматики. Я вже скучила за твоїми дивами, та варто було чекати! Чудова прикраса! Ти мене інспіруєш. Дякую!
    Ulya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulya, uwielbiam Twoje komentarze bez względu na to czy są po polsku czy po rosyjsku.

      Usuń
    2. Anonimowy17.11.12

      Dziekuje! Pisze po ukrainsku, jestem z zahodniej Ukrainy, a polski ucze sama, temu sie vstydze, mam duzro bleduv.

      Usuń
    3. Ulya, piszesz znakomicie, a mnie wstyd, że nie wiedziałam że to ukraiński, przepraszam. Błędy sa po to by się na nich uczyć, pozdrawiam :*

      Usuń
    4. Anonimowy20.11.12

      Dziekuje! Jestes bardzo mila.

      Usuń
  10. Śliczna rozeta,misterne wykonanie,super ozdóbka w środku z napisem świątecznym. Kocham te klimaty. Ja również jakiś czas temu wykonałam podobną rozetkę z pożółkłych kartek starej książki (fotki na moim blogu), ale planuję zrobić ich więcej przed świętami. To wciąga. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, to rolowanie wciąga :)
      Dzięki za odwiedziny

      Usuń
  11. Świetna!!!! Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona :) Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te rozety , sama mam kilka . Pięknie wyszła ,jest idealna, tak starannie zrobiona ,jak zresztą wszystkie Twoje prace :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat-arzyno, oj piękne te Twoje rozety, marzyła mi się zrobiona z papierów nutowych jak u Ciebie, ale nie było pod ręką, a nowych jakoś nie umiałabym wykorzystać :) Dziękuję za te słowa :*

      Usuń
  15. Świetna. Strasznie lubię te rozety i sama też się zbieram zeby zrobić sobie taką na święta. Mam tylko gorszą ksiązkę do dyzpozycji bo taką pisaną na maszynie, ale tez niezła i fajnie zżółkła. A możes zpodać link do tej strony UHK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, dzieki za zwrócenie uwagi-link już działa.
      Taka maszynowa książka też ma swój urok, powodzenia.

      Usuń
  16. pięknie i świetna stylizacja z pralinami

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna !!! Ślicznie komponuje się z tymi bombkami vintage i paterami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ladnie sie komponuje z reszta dekoracji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wianek, śliczna aranżacja

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie to wymyśliłaś:) Piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna! Co prawda widziałam już takie rozety, ale ta Twoja ze starej książki ma swój klimat, jest po prostu niesamowita... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J.Dark- jest mi ogromnie miło czytać te słowa.

      Usuń
  22. Przepiękna:) Oglądałam już kilka różnych ale Twoja jest naprawdę wyjątkowa:) Od dłuższego czasu też myślę o takiej ale mam problem czym ją ozdobić w środku:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Co do ozdobienia środka, też szukałam czegoś fajnego i wydaje mi sie, ze ta ramka jest idealna.

      Usuń
  23. Jest przepiękna! Miałaś świetny pomysł co do jej przeznaczenia, w dodatku bardzo ekologiczny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie rozwiązania, gdy coś co pozornie przestało być użyteczne może posłużyć do czegoś innego,na podobne rozwiązania nie będzie trzeba długo czekać, takie recyklingowe przemiany pojawią sie w kolejnych postach.

      Usuń
  24. Taaaaakkkk!!!!! Ja też planuję zrobić taką rozetę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nareszcie jestes :)
    Rozeta jest piekna, ale chyba sporo pracy kosztowala, tak zawsze mi sie wydawalo.
    Cala swiateczna dekoracja bardzo mi sie podoba.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko, nie ukrywam, że to czasochłonne zajęcie, ale miałam taką ochotę na zrobienie tej rozety, ze znalezienie czasu było koniecznością. Co mnie zaskoczyło to fakt zużycia całej tubki kleju, a tego sie nie spodziewałam :)

      Usuń
  26. Cudna ta rozeta. Wymagała zapewne ogromnego nakładu pracy. Zawsze podziwiam twoją cierpliwość i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
  27. To się narolowałaś :) wspaniała ozdoba...a aranżacje Twoich zdjęć mnie zachwycają :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kapitalny pomysł!!!! Jesteś niesamowicie kreatywną osóbką:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna dekoracja i wciąż nie mogę wyjść z podziwu ile masz pięknych przedmiotów w domu... Cudne aranżacje i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. REWELACJA!!! NIESAMOWITA!!! PRZECUDOWNA!!! Wspaniale wykorzystałaś te stare kartki - extra kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elpimpi, mnie też urzekły kolory na stronach tej książki, i chyba nie ma takiej techniki żeby osiągnąć ten efekt, tylko czas tak pięknie ozdabia książki :) dziękuję za komentarz.

      Usuń
  31. wow
    ilość komentarzy powalająca...rozeta bardzo pomyslowa choc pracochlonna

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Romantyczko, muszę Ci napisać, że zrobienie rozety nie zajmuje aż tak wiele czasu, wystarczy włączyc sobie fajną płytę i robi się samo.
    Dziękuje za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  33. Speckled fawn, dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  34. czy mój jeden komentarz coś tu wniesie? cudnie i tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ze wniesie!
      Dla mnie każdy komentarz jest ważny- bardzo Ci za niego dziękuję Lakuno:*

      Usuń
  35. Robi niesamowite wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ewo! Rozetka jest jak z pięknej bajki, jestem nią BARDZO oczarowana, już od kiedy wstawiłaś post. Nie zawsze jest jednak czas do komentowania, a nie chciałam napisać tylko "ślicznie". Jesteś bardzo pomysłową i kreatywną osóbką, Twoje pracę są takie delikatne, gustowne....wysublimowane. Jesteś dla mnie kolejną niesamowitą inspiracją. Ta rozetka tak bardzo mi się podoba, że chciałam spytać, czy mogę się zainspirować i zrobić podobną? Mój tato posiada liczne zbiory starych gazet i książek, ostatnio je segreguje i mam nadzieję, że pozwoli mi wykorzystać...szczególnie gazety :) Oczywiście jeśli już uda mi się zrobić, źródło będzie podane :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak szybką odpowiedź :) i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  37. Bardzo ładna ta rozeta. Mam na drzwiach sypialni taki wieniec tylko trochę większy. Pozdrawiam Margo

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniała ta rozetka mam nadzieję ,że zdobi zakątek domu do dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mimowolnie się zauroczyłam, nie mam takiego hobby, bo czasu mam niewiele a zajęć sporo, ukojenia szukam w swoim ogrodzie gdy tylko znajdę chwilkę, ale tutaj odnalazłam ten klimat, który jest mi bliski...i te kartki jak róże herbaciane i nucę cichutko pod nosem....
    Pamiętasz, była jesień,
    Pokój numer osiem, korytarza mrok,
    Już nigdy nie zapomnę
    Hoteliku "Pod Różami", choć już minął rok...
    Pozdrowienia i uściski pełne płatków herbacianych róż...jak te kartki.

    OdpowiedzUsuń
  41. proste kompozycje zawsze mają w sobie najwięcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.