środa, 20 stycznia 2016

Co dodaje Ci skrzydeł ?

Każdy z nas jest inny
dlatego odpowiedzi na pytanie:
"co dodaje Ci skrzydeł?"
jest mnóstwo.

Bardzo chętnie poznam Twoją odpowiedź :)

Mnie, wbrew temu co mówi reklama, pewien napój wcale nie uskrzydla
ale trzeba przyznać, że reklama jest fajna, wbija się w pamięć a o to przecież w reklamie chodzi.

Mnie skrzydła rosną, gdy mogę zająć się swoim hobby.
Dłubać coś przy biurku, wymyślać a potem to realizować.
Choć często zdarza się tak, że realizacja ma niewiele wspólnego z pierwotnym projektem :)
bo w trakcie tworzenia, moje skrzydła przenoszą mnie w zupełnie inne światy.

I oto w mojej pracowni powstały właśnie skrzydła:





Do wykonania skrzydeł użyłam materiałów z DP Craft


pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

4 komentarze:

  1. Wowwwww, your Wings are very beautiful

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Coś jest w skrzydłach co powoduje że chcemy je mieć :-). Mnie uskrzydlają pozytywne opinie innych o tym co robię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzydła są anielskie. Uskrzydlają mnie myśli, o tym co chciałabym zmienić w swoim życiu, do czego chciałabym dojść i co osiągnąć. I świadomość, że mogę to zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że je masz, fajnie że je rozwijasz i dbaj aby nikt ich nie próbował skubać :) czego Tobie i sobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.