środa, 28 maja 2014

bo je Kochamy

Od jakiegoś już czasu na łamach bloga DP Craft 
pojawia się comiesięczny cykl 
ULUBIEŃCY
nasze DT prezentuje w nim swoje ulubione produkty.
Ulubione to znaczy takie, które kochamy!!!

Nazwa cyklu, wywołuje u mnie też określone skojarzenie 
Ulubieńcy czyli Dzieciaki!
u innych pewnie są inne jak zwierzęta czy pyszne jedzonko,
ja jednak postawiłam na moje pierwsze skojarzenie
więc przygotowałam coś co się kojarzy z dzieckiem.


Moim ulubieńcem w maju są arkusze płótna. W poprzednio tworzonych przeze mnie projektach mieliście okazję widzieć ich zastosowanie. Płótno, jakie znajdziecie w ofercie DP Craft dostępne jest w arkuszach - jedno opakowanie zawiera aż 5 arkuszy o wymiarach 20,3 x 20,3 cm.  Pięknie prezentuje się na kartkach ale ja postanowiłam pokazać je dziś w przestrzennej pracy. 


Prezentuję parę bucików, które dzięki zastosowaniu płótna wydają się bardziej realistyczne niż gdyby były wykonane wyłącznie z papieru. Dla wzmocnienia efektu, jako wykończenie pracy zastosowałam niewielkie paski papieru, które pomalowałam perłowym medium


Do ozdobienia bucików użyłam tasiemki z brokatem w kolorze blush - idealnie pasującym do płótna. Do wnętrza moich papierowo - płóciennych bucików włożyłam maleńkie skarpetki, które potęgują realistyczne wrażenie. Takie buciki mogą być fantastycznym prezentem z okazji narodzin dziecka lub elementem wystroju pokoiku maleństwa. Zachęcam Was do eksperymentów z płótnem z oferty DP Craft, które można zszywać, sklejać oraz dowolnie ozdabiać akcesoriami do zdobienia, według indywidualnych pomysłów.
Zapraszam na bloga DP Craft
tam poznacie majowych ulubieńców Magdy i Agnieszki :)

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia


20 komentarzy:

  1. Ale cudne!!! Myślałam, że prawdziwe:)))
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa brak mi słów, jesteś GENIALNA!!!! MISTRZYNI!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutne mistrzostwo, też nabrałam się, że to prawdziwe :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!! wyglądają tak realnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalne!!! Podziwiałam już papierowe trampeczki, ale wykonanie ich z płótna to był genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oniemiałam! Wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. rety to i ja się nabrałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś, Ewuś, niesamowita :) Ile jeszcze masz twórczych pomysłów w głowie? Pewnie nieskończenie wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze, one są genialne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłam przejść obojętnie obok tak wypasionych trampeczek. Ewo, są obłędne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zjawiskowe trampeczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj. Buciki są po prostu fantastyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodkie te butki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy29.5.14

    Witam!!!
    Szczęka mi opadła;) !!!
    Właśnie wczoraj urodził się mój bratanek i takie buciki rzeczywiście byłyby świetnym prezentem. Może jakiś szablonik mogłabym dostać:) Proszę:):):)
    kikiferst@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy8.9.14

    Whilst recovering from his injury Gianluigi Buffon took time off in Malta with his family at The Palace Malta Hotel in Sliema and had the opportunity to
    wine and dine at the hotel. Players of Knights of The Old Republic may find this name familiar.
    The history of this government body starts back
    in 1863, when French people have found out what football was.


    Feel free to surf to my blog: Watch FIBA World Cup 2014 Final Live Stream

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16.9.14

    I pay a visit everyday some web pages and information sites to read content, however this webpage provides feature based writing.


    my web blog - athletic greens at whole foods

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.