czwartek, 3 grudnia 2015

Bomb(k)owe Prezenty

Zbliżają się Mikołajki,
to czas gdy obdarowujemy się drobnymi prezentami. 
Często są to słodycze ale są takie osoby, które słodyczy nie lubią lub nie mogą jeść
i co wtedy?
Wymyśliłam, że podaruję im własnoręcznie wykonane mydełka
opakowane w akrylowe bombki.


Oczywiście wszystko utrzymane w biało-kremowej kolorystyce.
Tak by pasowało praktycznie do każdego wnętrza.


W jednej z bombek jako główny motyw przewija się śnieżynka,


druga zaś w swoim wnętrzu ma przewagę mydełek w formie różyczek,
 dlatego postanowiłam powtórzyć ten motyw na zewnątrz.




Chciałam Was poinformować,
że moje prywatne konto Mimowolne Zauroczenia na FB 
dzięki któremu mogłam się z Wami komunikować 
zostało przez FB zablokowane !!!

Działa natomiast Mimowolne Zauroczenia FB.



Pozdrawiam Was serdecznie

 Na tablicy z Obserwatorami jest już liczba 774,
uwielbiam siódemki, może niebawem będzie 777 ?
Obiecuję niespodziankę!

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy prezent...I sama elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, niezwykle eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne niebanalne prezenty. Obdarowani na pewno będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jipppiiiiiiajeeeeeeeeeeeej your blog is really wonderful. I am your new follower. Nice greetings from austria.
    Hugs Kuni

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na prezent taki orginalny.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnoręcznie wykonane mydełka opakowane w akrylowe bombki - to jest prezent!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.