czwartek, 3 marca 2016

Hello


Hello Kochani,
dziś nowy aparat fotograficzny.




Aparat wykonałam ze zwykłego bristolu w kolorze czarnym i białym i kawałeczka kartonu, 
bo kto powiedział, że trzeba mieć super sprzęt i materiały?
użyłam dekoracyjnej taśmy, brokatu i kilku ozdobnych elementów
oraz grafiki od Janet


Aparat, którym robiłam te foty też jest nowy,
dostałam go w prezencie urodzinowym
i choć od tego dnia minęło już sporo czasu,
dopiero teraz odważyłam się go uruchomić.
(Z resztą ja tak mam, jak to mówią u mnie wszystko musi nabrać mocy prawnej,
nawet nowe buty muszą chwilę poleżeć w kartonie
zanim je założę.)

Ale nie o tym miałam pisać, chciałam Was zapytać czy widzicie jakąś różnicę
w moich zdjęciach?

Na razie się testujemy, wyczuwamy, widzę, że musimy jeszcze popracować nad światłem
 ale mam przeczucie, że się polubimy.




A Wam jak się podoba?



pozdrawiam serdecznie
Mimowolne Zauroczenia

10 komentarzy:

  1. Przesłodki ten aparacik! Piękne rzeczy Pani tworzy!:)

    W wolnej chwili zapraszam do zobaczenia mojej twórczości, będzie mi bardzo miło jak zostawi Pani swoją opinie, pozdrawiam cieplutko Suzi, merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku :) ale uroczy aparat. Jestem jego fanką. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Concept. Trzymam kciuki. Powodzenia :) Pozdrawiam Aga Baraniak

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT Dekoracyjna Taśma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny aparat, cudne zdjęcia (choć dla mnie zawsze były genialne ;-) )
    Ewa - z przyjemnością się do Ciebie zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam pomysł i jeszcze bardziej perfekcyjne wykonanie! Zachewyca mnie to, że praca jest wykonana wyjatkowo estetycznie i posiada ciekawe detale. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne cudo :) Genialny pomysł i perfekcyjne wykonanie :) Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy, zachwycający! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.