wtorek, 8 grudnia 2015

Wycięłam Choinkę


Wycięłam choinkę!
Nie, nie z lasu ani nie z ogrodu a z kartonu :D



"Ośnieżyłam" białym filcem, dodałam śnieżynki i gwiazdki,
są też puchate bombki, kryształki, koraliki i łańcuch.
Drzewko idealnie nadaje się na biurko, bo zabiera niewiele miejsca
a jednak robi już świąteczny klimat.



Do kompletu powstały jeszcze dwie, niebawem pokażę je również :)
ale choć bardzo się spieszyłam nie zdołałam zrobić im zdjęć, słońce tak szybko zaszło...

pozdrawiam Was serdecznie
Mimowolne Zauroczenia

Choinkę zgłaszam na wyzwanie

19 komentarzy:

  1. Wow,wow, wow. I really love it. Great idea!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, Twoje kartonowo-kraftowe inspiracje są powalające!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna! Niby skromna, ale przepiękna. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba, pojawi się jeszcze skromniejsza i trochę bogatsza. Ta jest taka pośrodku.

      Usuń
  4. Cudowna choinka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :) Życzę powodzenia. Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna - lubię takie niekonwencjonalne pomysły ... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka nastrojowa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca i piękne, nastrojowe zdjęcia :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  10. ...cudowna choinka :-) :-) ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.