wtorek, 8 grudnia 2015

Wycięłam Choinkę


Wycięłam choinkę!
Nie, nie z lasu ani nie z ogrodu a z kartonu :D



"Ośnieżyłam" białym filcem, dodałam śnieżynki i gwiazdki,
są też puchate bombki, kryształki, koraliki i łańcuch.
Drzewko idealnie nadaje się na biurko, bo zabiera niewiele miejsca
a jednak robi już świąteczny klimat.



Do kompletu powstały jeszcze dwie, niebawem pokażę je również :)
ale choć bardzo się spieszyłam nie zdołałam zrobić im zdjęć, słońce tak szybko zaszło...

pozdrawiam Was serdecznie
Mimowolne Zauroczenia

Choinkę zgłaszam na wyzwanie

19 komentarzy:

  1. Wow,wow, wow. I really love it. Great idea!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ależ mnie cieszy Twój komentarz :D

      Usuń
  3. Ewa, Twoje kartonowo-kraftowe inspiracje są powalające!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, dzięki, miód na moje serce!

      Usuń
  4. Jaka śliczna! Niby skromna, ale przepiękna. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba, pojawi się jeszcze skromniejsza i trochę bogatsza. Ta jest taka pośrodku.

      Usuń
  5. Cudowna choinka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ją!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :) Życzę powodzenia. Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna - lubię takie niekonwencjonalne pomysły ... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka nastrojowa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca i piękne, nastrojowe zdjęcia :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  11. ...cudowna choinka :-) :-) ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.