niedziela, 22 grudnia 2013

Co można znaleźć w skrzynce pocztowej?

Najczęściej znaleźć tam można reklamy i ulotki, są też rachunki
ale w czasie przed świętami znajduje się prawdziwe skarby,
piękne, często własnoręcznie wykonane kartki z cudownymi życzeniami w środku.
Można też znaleźć prezenty,
od rodziny, która jest daleko, od znajomych i całkiem nieznajomych osób.

Ja dostałam sporo życzeń tych papierowych
ale i zamieszczonych pod postem z Candy, za wszystkie pięknie dziękuję!

Prezent ode mnie w postaci ściereczki z Mikołajem
oraz świątecznych serwetek z reniferami
w swojej skrzynce znajdzie
BEA
Gratuluję i proszę o dane do wysyłki :)
Mam nadzieję, że Poczta się spisze i paczuszka dotrze na czas.

Ale nie byłabym sobą, gdyby tytuł jaki dałam w tym poście
odnosił się tylko i wyłącznie do jednej kwestii,
chciałam Wam dziś pokazać
(czy ktoś tu zajrzy, w trakcie mieszania zupy, robienia kapusty i pakowania prezentów?-
mam cichą nadzieję),
jak można nietuzinkowo zapakować prezent pod choinkę.


Czasami są takie prezenty,
 że zapakowanie ich ze wzg na ich kształt graniczy z cudem,
dlatego postanowiłam zrobić dla nich specjalne opakowanie,
kojarzące się ze skrzynką pocztową właśnie,
może ta skrzynka bardziej amerykańska niż polska,
ale chyba się sprawdzi?


Metodą prób i błędów zrobiłam taką właśnie skrzyneczkę,
wycięłam ją z UHK-owego papieru,
dodałam napisy z pasków


każdy z boków ozdobiłam w inny sposób,
jest strona bardziej romantyczna i taka surowa-zgrzebna wręcz,


zauroczyłam się bowiem w tym roku naturalną jutą, która
okazała się bardzo wdzięcznym materiałem,
jest i na wiankach i na drzewkach i przy prezentach.


Nie mogłam powstrzymać się przed zrobieniem wianuszka z listków,
zrobiłam go z tych papierów


Pracę zgłaszam na TO wyzwanie


są szyszki w kolorze gorzkiej czekolady, juta, żołędzie i napisy w kolorze karmelu 
i wianek w kolorze cappuccino.

Kochani, życzę wam w tym nadchodzącym czasie,
dużo zdrowia, radości i dystansu do tego wszystkiego co wokół,
Wesołych Świąt


pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

34 komentarze:

  1. Gratuluję, żałuję, że to nie ja i dziękuję za zabawę. Skrzynka na listy cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lillka aż mi głupio, to ja dziękuję że zechciałaś poświecić swój czas, napisać życzenia.

      Usuń
  2. Gratuluje zwyciezczyni :) Ewo niesamowita skrzynka ....mmmm marzenie :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję- długo nad nią siedziałam, wena przyszła w najmniej oczekiwanym momencie-musiałam rzucić wszystko i zrobić te skrzynkę, fajnie że było warto.

      Usuń
  3. matko , jak u Ciebie ślicznie, śnieżnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzynka na listy taka cudna że chyba niema znaczenia co jest w środku-) Pozdrawiam Świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous creation!!!
    Wish you Merry Christmas and a Happy New Year!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i pomyślałam podobnie jak Pasiatka, że to co w środku już nie ma znaczenia, bo opakowanie przyćmiewa wszystko ! Kochana Ewo życzę udanych Świąt !! :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś cudownego!!! Zresztą to nic nowego- zawsze, wszystko jest tutaj absolutnie cudowne!!!
    Dziękuję za to miejsce:) Pozdrawiam ciepło i życzę cudownych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent tak wspaniale zapakowany; jak w bajce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwa uczta dla oczu! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna skrzyneczka! :) Pięknych i radosnych Świąt Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing creation!!! I love every single detail!!!
    I wish you Merry Christmas!!
    Barbara GR

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo, życzę Ci z całego serca zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia!!!:)
    Cudowna skrzynka na listy, pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  13. skrzyneczka jest nieziemska WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna skrzyneczka,nawet jeśli miałyby znaleźć się w niej tylko rachunki ;) jak to mozliwe,że candy przegapiłam...ale trąba ze mnie :) Spokojnych i pełnych miłości świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczna skrzyneczka:-) Ewo, radosnych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, wpadam jeszcze na chwilkę, żeby Ci jeszcze raz życzyć ciepłych i rodzinnych Świąt!

    P.S. Skrzynka pocztowa - marzenie! Jak zawsze zresztą ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna oryginalna skrzyneczka listowa:) Ewo życzę CI niezwykłych świątecznych radości,
    i wciąż nowych możliwości w życiu w nadchodzącym roku a tajemnica Bożego Narodzenia
    niech wzbogaci łaską, napełni pokojem i radością.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać :0 Każda Twoja praca to magia i pomysłowość na najwyższym poziomie :) piękna skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała skrzyneczka; wesołych Świąt, Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewoooooooooooooooooooooo !!! CUDEŃKO stworzyłaś !!!
    Skrzyneczka zachwycająca !!! Masz kochana nieziemskie pomysły i złote rączki !
    Podziwiam nieustannie !
    Hmm .. tak sobie po cichutku myślę, tak z pewną dozą nieśmiałości śmiem zapytać...
    czy istnieje możliwość użyczenia szablonu na to Twoje cudeńko !?

    A candy ... zerkałam i oczka przecierałam - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
    Papucha ma od ucha do ucha roześmiana !
    Upominki już w moim domku - w Wigilijny dzionek listonosz podrzucił, niczym Gwiazdor serducho me uradował :) Jeszcze raz pięknie Tobie dziękuję i cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i dzękuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  23. Okres Bożego Narodzenia trwa, więc cały czas można składać sobie życzenia, kolędować i przede wszystkim cieszyć się z tego wszystkiego, co Boże Narodzenie niesie ze sobą!

    Ja w tym miejscu dziękuję za to, że spotykam tutaj tylu wspaniałych, twórczych, dobrych i niesamowitych ludzi. Dziękuję, że jesteście! Piękne, ciepłe, radosne i dobre słowa ślę do każdego (każdej) z Was z osobna! Życzę wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na zapakowanie prezentów ! Naprawdę potrafisz robić nietuzinkowe rzeczy :) Pozdrawiam już poświątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Absolutne cudeńko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest naprawdę niezwykły pomysł! Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Studio75, dziękujemy i pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.