sobota, 21 marca 2020

O kurczę!

Witaj!

Pierwszy dzień wiosny, czyli Dzień Wagarowicza
a tu nie dość, że sobota, to jeszcze szkoły zamknięte na dobre!

Natomiast muszę przyznać, że moje hobby obecnie jest czymś najcudowniejszym na świecie, 
daje zajęcie głowie i rękom, odpręża i cieszy.

I choć te nadchodzące Święta będą inne niż zawsze,
to postanowiłam, że nadal będę robić kartki związane z Wielkanocą,
a co tam!
Tytuł dzisiejszego posta
O Kurczę!
poniekąd odnosi się do sytuacji, która panuje ale też do tematu mojej kartki
na której jest kurczę i kaczuszki:)


Jest to moja inspiracja dla P13



Użyłam papierów z najnowszej kolekcji The Four Seasons: Spring




Żyjemy w niesamowitych czasach,
dbajmy o siebie i innych.
Buziaki
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

MATERIAŁY:
Papiery P13
Tekturki Crafty Moly

2 komentarze:

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.