środa, 24 lutego 2021

Pożegnanie Zimy

 

Dzień dobry, dzień dobry

Zima powoli odpuszcza, więc to ostatni moment by pokazać wnętrza jednego pokoju, który zaaranżowałam w zimowym klimacie.

Jedynym założeniem było to, żeby pomimo zimowego charakteru pokój był ciepły w odbiorze.

Z pomocą przyszły PLAKATY z POSTER STORE, wybrałam w rozmiarze 30x40 cm oraz 50x70 cm. Mniejsze OBRAZY zawiesiłam nad komodami a większy umieściłam na regale z książkami. 

Jak można się domyślić wybrałam beże i brązy ale w POSTER STORE znajdziesz bardzo wiele takich motywów w różnych wariantach kolorystycznych. Firma dba również o zminimalizowanie wpływu produkcji na środowisko. Papier używany do produkcji plakatów posiada odpowiednie certyfikaty.

Pierwszy plakat przedstawia przepiękną sowę 


drugi,  trawy obsypane śniegiem



jest i trzeci, na którym widnieje Jeleń





Jeśli podoba Ci się moja wizja metamorfozy wnętrza i masz ochotę na zmiany to zapraszam do POSTER STORE,

składając zamówienie z kodem : zauroczenia35
otrzymasz rabat wysokości 35%, z wyłączeniem kategorii Selection.
Kod jest ważny do : 24 marca 2021 




Całuję
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

2 komentarze:

  1. Ależ pięknie zaaranżowane wnętrze, takie przytulne, przyjazne i wyjątkowe... Takie miejsce na ziemi to musi być olbrzymi skarb.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.