sobota, 26 marca 2011

Wiosenne Zaloty

Co jednoznacznie kojarzy Ci się z wiosną ?
Czy są to tulipany, żonkile lub bratki,
a może pojawiające się o tej porze motyle?

Mnie wiosna kojarzy się z zalotami ,budowaniem związków i gniazd
 oraz z  nadchodzącymi Świętami,
które w tym roku przypadają wyjątkowo późno,
ale może to i dobrze bo pogoda będzie łaskawsza.

Chcąc połączyć te skojarzenia w jednaj pracy zrobiłam kartkę świąteczną,
 która idealnie wpisuje się w wytyczne kolejnego już wyzwania w Hopmarcie,
(dodatkowo trzeba było użyć samodzielnie wykonanego kwiatka).





Moja interpretacja tematu jest zdecydowanie inna niż pozostałe prace,
ale to chyba dobrze, że się różnimy w postrzeganiu świata.






A Ty już zakochałaś/łeś się tej wiosny?


Dziękuję za wszystkie komentarze,
Ja


12 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka w cudownej oprawie.
    Wszystko jest takie dopracowane, że dech zapiera. Tworzysz niesamowity klimat wokół swoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tą karteczką! Podziwiam Twoje dzieła jak i zdjęcia, gdyż trzeba mieć duże umiejętności, by tak idealnie skomponować otoczenie do swoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne,zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również się podoba :) Kartka i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna. Szalenie podobają mi się te kurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna praca i bardzo fajnie wkomponowana w tło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  7. na tym blogu jest jak w niebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Very lovely work! Thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadnij do mnie! Zapraszam do zabawy!
    Piekna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie oryginalna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.