niedziela, 12 maja 2013

Ogrodowo

Jejku, ile mnie tu nie było!
Tęskniłam ogromnie,
Wy troszkę też?

Bardzo dziękuję tym wszystkim, którzy do mnie zaglądali i pisali,
to bardzo miłe wiedzieć, że ktoś o mnie myśli :)
Mam nadzieję, że maj będzie dla mnie łaskawszym miesiącem i uda mi się 
pokazać kilka prac a także będę mogła pobuszować troszkę po Waszych blogach.

Nie przedłużając chciałam Was dziś zaprosić 
na zupełnie nowe wyzwanie do UHK Gallery-inspiracje
pt :Ogrodowo
maj nieodłącznie kojarzy się z ogrodem, a tegoroczny jest zupełnie wyjątkowy,
bo wszystko przez tę niesamowicie długą zimę przesunęło się w czasie,
i dopiero teraz rośliny rozbujały się na dobre.
Jeszcze można się cieszyć kwitnącymi magnoliami, różanecznikami czy chociażby tulipanami.


Dlatego w mojej pracy nie mogło zabraknąć kwiatów,
ale jest jeszcze coś co łączy się z ogrodem,
motyw pergoli, po której mogą wspinać się pędy winorośli,


kratkę ogrodową "uplotłam" sama z paseczków UHKowych papierów, które zostały mi z innego projektu.
Pod plecionkę, dla kontrastu włożyłam przepiękny czekoladowy papier z najnowszej kolekcji Hot & Cold
Listki wycięłam z resztek, z kolekcji herbata-z-malinami oraz silent-night,


wszystko to zamknęłam w karteczce, która ma być pamiątką
I Komunii Świętej


napisy jak poprzednio od ArtIs :*

Całuję gorąco
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

56 komentarzy:

  1. Piekne kartki! To mój ulubiony odcień rózu- taki rożówo- brzoskwiniowy:)
    usciski wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalinko, bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Piękna i elegancka!!! Jaka pracochłonna kratka - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanyu, rzeczywiście pracochłonna, jak ja skleiłam pomyślałam, że wcale tego nie widać, a jednak ! Dziękuję za Twój komentarz.

      Usuń
  3. Karteczka wyszła przecudnie. Pomysł plecionki bardzo mi przypadł do gustu, stanowi tu świetną bazę. A kwiatki i listki zachwycają delikatnością i naturalnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, zapraszam do mnie na candy :) onaartpl.blogspot.com

      Usuń
    2. Aniu bardzo dziękuję za komentarz i za zaproszenie.

      Usuń
  4. This is so beautiful card, love the design, colors, everything!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mihaela-Thank you:*
      I love your comments.

      Usuń
  5. Prześliczna a kwiatki też sama robiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qsloncu- dziękuję.
      Kwiatki były gotowe ale je przerabiałam, bo mi nie do końca pasowały.

      Usuń
  6. Niesamowicie piękna, wzór altanki cudownie sprawdził się w roli tła dla uroczych kwiatuszków - cudowna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz.

      Usuń
  7. przepiękna, delikatna. piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Ta plecionka - fajny pomysł :)
    Ewuniu fajnie, że jesteś :) Tęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, jak mi miło to czytać :*
      Dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  9. Anonimowy13.5.13

    Świetna jest ta plecionka, a karteczka śliczna! Dobrze, że już jesteś, bo już nie mogłam się doczekać nowego wpisu:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy efekt z tą plecionką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodka! Idealna na taką okazje:) Zapraszam na anielskie Candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i za zaproszenie :)

      Usuń
  12. Subtelna i delikatna dokładnie taka na tak wyjątkową okazję :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że znów jesteś! A kartka, jak zwykle przepiękna.
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna! Plecionka wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak dobrze znowu oglądać twoje prace. Pięka kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      a jak dobrze przeczytać takie słowa!

      Usuń
  16. ¡¡FANTASTICO¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha do 3 razy sztuka !!! Klawiatura skacze tak jak chce ....podejscie 3...
    Kochana Ewo !!! Fajnie ze juz jestes :) Piekny come back !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to wytrwałość, dzięki że pomimo małych trudności nie zniechęciłaś się i napisałaś ten komentarz, buziaki

      Usuń
  20. Urocza i delikatna jak wszystkieTwoje prace

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna kompozycja, karteczka jest delikatna i pomysłowa:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna praca! Kwiaty są takim orzeźwieniem:) PS Ewuniu pamiętam! Kupiłam papier bo mi brakło i będę ciąć, przepraszam za obsuwę w czasie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, przecież nie masz za co przepraszać :)
      Jak chcesz to mogę wysłać papier, może to byłby dobry pomysł?
      Podaj mi tylko wymiary jakie Ci najbardziej pasują do tej maszynki:*

      Usuń
  23. Piękna komunijna pamiątka. Świetny pomysł z plecionką i wstążką jako motyw krzyża:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivonno, no taka była koncepcja ze wstążką, fajnie że jest to czytelne :)
      Bardzo dziękuję za komentarz pod postem.

      Usuń
  24. Jak zwykle kartunia zachwyca pieknem, elagancja i Twoja slynna precyzja:)
    Pozdrowienia i serdecznosci.Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze i delikatne te Twoje kartki-pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czesc Ewcia, ciesze sie ze jestes :)))))
    Karta zauroczyla mnie totalnie, ta kratka jest super pomyslem, a kwiatuszki w koleczku jak prawdziwe:)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, Twoje komentarze zawsze poprawiają mi humor :)dzięki!!!!

      Usuń
  27. Przepięknie uplotłaś tą karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie upleciona i pięknie ożywiona kwiatami ;) jednym słowem - zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrzę i patrzę na twoją plecionkę i gdyby nie potworny kręgosłupa,
    już gięłabym się przed Tobą w chwalebnych pokłonach- JESTEŚ WIELKA !!!
    Z wielką przyjemnością zatrzymam się u Ciebie na dłużej :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.