wtorek, 17 stycznia 2012

Torebka

Torebka,
zajrzyjcie koniecznie na blog
aby zobaczyć co stworzyły dziewczyny z naszego DT.
Interpretacja może być dowolna,
choć ja potraktowałam ten temat bardzo wprost.


Ta moja torebka to taka forma realizacji marzenia,
bo właśnie taką torebkę teraz chciałabym mieć,
jest skromna, klasyczna, bez zbędnych ozdób.
To czy bym ją nosiła to już zupełnie inna sprawa :)
Torebka powstała z tego papieru.

A wy jakie torebki lubicie?

pozdrawiam Was serdecznie,
dziękuję za wszystkie cudowne komentarze
MZ



8 komentarzy:

  1. Jest prześliczna♥! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna i bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste są najfajniejsze, bo zawsze modne i do wszystkiego pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! I bądźmy szczere, czym byłby świat gdybyśmy otaczały się rzeczami tylko funkcjonalnymi, niezbędnymi...? Ja marzę o torebeczkach mini, malutkich kopertóweczkach, torebkach wieczorowych...w życiu, no cóż noszę przepastne torbiszcze w których wszystko się zmieści i nic znaleźć nie mogę! Pozdrawiam cieplutko! aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez pomysl, chyba z papieru potrafisz zrobic wszystko:) Swietna!
    Ja lubie duze torby ktore pomieszcza doslownie wszystko:)), choc ta ktora uszylam latem z falbankami jest mala a tez ja lubie.
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta, klasyczna i taka najbardziej mi się podoba. Super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam okreslonego gustu do torebek, przy wyborze kieruje sie tym, ze "ma w sobie to cos" czym mnie zauroczy :)
    Papierowa - super pomysl i wykonanie, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńko! a o torebkach i butach długo można by gadać. ja kocham kolor, kolor i jeszcze raz kolor. i raczej niespotykane fasony, kroje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.