czwartek, 7 sierpnia 2014

Wąsata

Po wczorajszym szaleństwie kolorystycznym
dzisiaj dla odmiany styl C&S.
Prosta, męska kartka z wykorzystaniem kliku najnowszych materiałów z DP Craft


Kartka na 18 urodziny
z wykorzystaniem fantastycznych dziurkaczy-czyż nie są do kochania?
wąsów i flagi.


Do zrobienia kartki wykorzystałam kraftową bazę 
na którą naklejałam wycięte z czarnego papieru wąsy.
Wąsów na kartce jest właśnie 18, choć 2 chowają się pod napisem.


Dla wzmocnienia efektu dodałam jeszcze jednego wąsa naklejając go na wcześniej już przyklejonego
zrobiłam to za pomocą taśmy dystansującej, co daje fajny efekt trójwymiarowości.
na białym papierze wydrukowałam napisy 18 oraz Happy Birthday,
osiemnastkę wycięłam dziurkaczem w kształcie flagi
oba napisy podkleiłam papierem z najnowszej kolekcji imitującym drewno.


a Wy macie już pomysł na wykorzystanie tych wąsisk i flag?

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

27 komentarzy:

  1. prostota bywa najtrudniejsza do osiągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie męska kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, fajowy pomysł, w sam raz dla chłopaka i dorosłego mężczyzny :) Lubię naturalne kolory więc papier kraftowy idealnie się nadaje we wszystkim i tu męska minimalistyczna kolorystyka super się komponuje.
    Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam
    eM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.