wtorek, 10 listopada 2015

Jesiennie

Co roku z rodziną  zbieramy grzyby,
czasami bywało ich więcej czasami mniej
 ale zawsze staraliśmy się by było ich tyle aby wystarczyło na wigilijną grzybową,
w tym roku jednak nic, ani jednego grzybka
nawet muchomory były w lesie rzadkością .

Wiem, że były takie miejsca, gdzie grzyby można było ścinać kosą
niestety nie w mojej okolicy :/

Dlatego powstały muchomorki z filcu


Pisałam Wam w poprzednim poście, że lubię ozdoby, 
których nie muszę chować po tygodniu czy dwóch .
Dlatego wraz z nadejściem zimy grzybki dostaną pod nóżki przypinki
 i zagoszczą na świątecznym drzewku.





materiały potrzebne do zrobienia grzybków to:
biały i czerwony filc, styropianowe kule, koronka i perełki
wszystko do nabycia w DP Craft


a jak tam wasze jesienne koszyki, były pełne czy puste?

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia


6 komentarzy:

  1. Cudne. Ja jestem jak dziecko i uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne! moj synek od pewnego czasu uwielbia wszystko co z grzybami związane, malujemy je, lepimy, kleimy, ogladamy w lesie, czytamy atlas, może mu zrobię takie muchomorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muchomorki świetne, dobrze że to tylko dekoracja i że nie będzie ich na wigilijnym stole. A co do grzybków u mnie na wieczerzę wigilijną będą grzybki z zeszłego roku, bo w tym roku bieda :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.