środa, 16 listopada 2011

Kulinarnie

Dzisiaj rusza kolejne,


Jeśli macie ochotę wziąć udział to:
- wystarczy wykonać jedną lub więcej prac na temat podany w wyzwaniu
(w tym miesiącu: Kulinarnie – praca (dowolna) z motywem kulinarnym, np: przepiśnik, puszka na słodycze, album ze zdjeciami łasuchów lub potraw, itp – motyw ten musi być głównym motywem pracy
- Termin zgłaszania prac: do 15 grudnia włącznie.


Jestem ogromnie ciekawa Waszych prac :)


A na zakończenie posta chciałam podziękować wspaniałej osobie 
za bezinteresowną pomoc i ciepłe słowa.
Aniu-Dziękuję


pozdrawiam
mz

9 komentarzy:

  1. piękny......... piękny......... słodziutki.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są niesamowite, pełne uroku i jeszcze do tego pięknie sfotografowane. Mogłabym na nie patrzeć godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bede podgladac ta akcje, jestem bardzo ciekawa pomyslow, piekny notes, pozdrawiqm cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szykuję się do przepisania mojego przepiśnika. Szkoda, że nie mam tak ładnego jak Twój...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny!!! i w fantastycznej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowita kolorystyka, lubię patrzeć na Twoje nie przesłodzone prace! Wszystko jest na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.