wtorek, 13 września 2016

Dziecięca Sypialnia

W dzisiejszym poście sypialnia mojego syna,
jakoś tak wyszło, że Maciek ma 2 pokoje, 
sypialnię i ten z poprzedniego posta do zabawy i nauki
wiem, wiem "powariowali ci ludzie"
może to zbytek, może ten pokój należało przeznaczyć na mega wypasioną garderobę
 ale w naszym domu takie rozwiązanie świetnie się sprawdza.


Kiedyś już pokazywałam ten pokój, ale dziś zdjęcia z trochę innej perspektywy.


Okna w tym pokoju wychodzą na wschód, to tu o poranku zagląda słonko,
pokój się tak nie nagrzewa, a temperatura jest idealna do spania, oczywiście nie dla mnie bo ja wypoczywam w upałach, ale to już inny temat, a właściwie dokładna analiza tego dlaczego jeszcze nie pokazałam swojej sypialni :) No bo jak tu na zdjęciu opanować dwie kołdry, jedna puchata a druga letnia? Tak to właśnie wygląda !


Ale wracając do tematu,
w tym pokoju dokładnie wiedziałam gdzie chcę żeby wisiały lampy
i muszę przyznać, że wszystko się sprawdziło.
A, że mam lampomanię to trochę ich tu jest :)





W sypialni jest duża 3-drzwiowa szafa i dwie komody na ubrania.
Łóżko też ma szuflady na pościel, poduszki i kapę.
Reszta poduszek (tych świątecznych lub sezonowych) mieszka w domku plażowym.
Miejsca do przechowywania jest więc sporo.

Zdaję sobie sprawę, że gdy syn podroście charakter pokoju się zmieni i nie będę już miała tyle do gadania
ale tymczasem mogę się wyżywać wnętrzarsko, bo mi pozwala :)

pozdrawiam 
Eva


21 komentarzy:

  1. Wspaniale przemyślane wnętrze. Takie co to na myśl nasuwa podróże gdy się je ogląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, bardzo dziękuję.
      Taki właśnie był zamysł tego projektu, by było to miejsce do wypoczynku, by czuć się tu jak na wakacjach.

      Usuń
  2. Cudowny pokój! Naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Edyto2016, bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wprowadzam się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Padam ! Piękny pokój !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudnie i przytulnie!!!
    ...trochę cichaczem zazdroszczę przestrzeni ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne miejsce, jak się sprawdza szafa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosaliaa, bardzo dziekuję
      a którą szafę masz na myśli?

      Usuń
  8. Cieszę się że do Ciebie zajrzałam!
    "Przepiękny świat"...
    Chętnie wrócę,pozwolisz???

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda wspaniale ! Ponadczasowo i pięknie :) Bardzo mi się podoba. A materace dla dzieci najlepiej się sprawdzą do takiego łóżka :) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.