środa, 23 sierpnia 2017

6 & 6


Każde urodziny są wyjątkowe!
Każde,
 bez wyjątku,
ale bywają takie, które przywodzą na myśl pewne miejsca, symbole, idee.

I dzisiaj właśnie taka kartka 
z okazji 66 urodzin.



Kartka dla bardzo wyjątkowej osoby, która w dużym stopniu ukształtowała moje jestestwo.
To dzięki Niemu w wieku 4 lat chciałam być astronomią!
(tak, tak to nie literówka)
Oczywiście Kopernik był moim idolem :)
Życie miało być przygodą a świat był na wyciągnięcie ręki.
Pomimo czasów w których się wychowywałam wszystko było możliwe.






Cyfry pochodzą z Crafty Moly, wystarczył jeden zestaw, bo jak powszechnie wiadomo wśród cyfr zawsze występują dwie szóstki :)
Koła zębate również są z jednego zestawu :)


Pozdrawiam serdecznie
Eva
Mimowolne Zauroczenia

10 komentarzy:

  1. Piękna. I jak, astronomią nie zostałaś? ;) Ciężko by było kleić karteczki w stanie nieważkości. :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zostałam choć czasami bujam gdzieś nad obłokami i wcale mi nie śpieszno wracać :)

      Usuń
  2. Pomysłowa i męska. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nad morzem ! :)
    Klimat typowo wakacyjny...ślicznie :)
    Chcę se krzyknąć...AHOJ ! ;)


    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo klimatyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.