niedziela, 13 sierpnia 2017

Z Kokardkami

Niedzielne, letnie popołudnie to idealny czas na Chrzciny
dlatego dzisiaj kartka właśnie na tę okazję.

Jest pełna kokardek, 
są tiulowe i tekturowe (z Crafty Moly).
I choć jest bardzo neutralna i oszczędna w kolorystyce wydaje mi się idealna dla małej dziewczynki.








Przyznam się szczerze, że trochę nerwów kosztowało mnie zrobienie tej karteczki,
postanowiłam sobie, że dookoła udekoruję ją malutkimi półperełkami,
tak, tak-to nie są perełki w płynie tylko takie maleństwa, które za żadne skarby nie chciały się przyklejać i trzeba było każdą maczać w kleju, trwało to niesamowicie długo i już chciałam się poddać, ale jestem jednak konsekwentna i dokończyłam ale never ever!


Pozdrawiam
XOXO
Eva

Mimowolne Zauroczenia

2 komentarze:

  1. Piękna karteczka i chociaż pracochłonną to robi wrażenie :-).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, bardzo dziękuję za Twój komentarz :* Jesteś niezawodna!

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.