niedziela, 12 listopada 2017

Każda inna

Podobno nie ma takich samych śnieżynek,
 każda jest inna, niepowtarzalna i wyjątkowa.
Jedyny mankament to to, że nie można wziąć ich do domu by się pozachwycać tymi niezwykłościami.
W Crafty Moly znalazłam przepiękne płatki śniegu a w dodatku mogę mieć ich ile tylko zapragnę.
Oczywiście mogę je ozdabiać by każda była inna i niepowtarzalna.

Postanowiłam sobie, że każda wykonana w tym roku świąteczna kartka będzie inna,
dlatego dzisiaj połączenie beżu i czerwieni.
Ta kartka dodatkowo pachnie anyżem i lasem, a także dzwoni gdy się nią porusza, działa więc na wiele zmysłów. Chciałam aby pomimo widocznych śnieżynek nie była zimna a zdawała się być ciepła jak zimowa herbatka.
Mam nadzieję, że mi się udało?








Muszę się przyznać do czegoś, 
odwiedził mnie Mikołaj, nie wiem jak to się stało i czy u Ciebie też już był ? 
Do mnie przyszedł w sama porę! Choć miesiąc przed czasem.
I mam nowy monitor!!! Jej!!!
Jest piękny (czyli tak jak lubię), ma świetne parametry(i choć nie jest to 90-60-90 to dla mnie super) i niesamowite kolory, ale dopiero uczymy się nawzajem, więc muszę wyczuć jak obrabiać zdjęcia by pozostały w klimacie jaki lubię.
Daj znać czy u Ciebie są ok? Czy coś powinnam poprawić, zmienić??
Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii.


Pozdrawiam serdecznie
Eva
Mimowolne Zauroczenia



16 komentarzy:

  1. Kartka jest piękna.
    Na moim monitorze zdjęcia wyglądają bardzo dobrze.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picot Kinga, dziękuję :*
      I bardzo się cieszę, że jest ok.

      Usuń
  2. Karteczka świetna i zdjęcia wyglądają super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, Ewo. I taka nie - biała :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała , urokliwa karteczka :) Bardzo ładne sa Twoje prace :) Zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, czarodziejskie kartki!!! A zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna :) lubię takie ciepłe i pachnace kartki :) przywodzą mi na myśl zawsze domowe święta :)
    P.S. zdradzilabyś mi skąd jesteś? Zaintrygowalo mnie to "pod Poznaniem", bo ja też z tych okolic - dokładniej z Lubonia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zimowa herbatka:) Ogrzewa ciało i duszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka:) Cudownie wszystko ze sobą połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudnie! Uwielbiam takie kartki, wielowarstwowe ale przy tym cudownie ...lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mroźnie zimowa i domowo ciepła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. great card and photos look great. Regards :-).

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.