czwartek, 23 listopada 2017

Naturalnie

Święta to czas, kiedy obdarowujemy bliskich tym, co według nas jest piękne, staramy się trafić w gusta najbliższych, dlatego na Święta przygotowuję różne kartki, takie bogate z mnóstwem świecidełek i brokatów a także oszczędne, proste.

Dziś prezentuję kartkę, która nawiązuje do natury



Wykonałam ją na kawałku zwyczajnej tektury, dodałam śnieżynki z Crafty Moly, naturalne gałązki i sznurek. Jest też zielony papier z Crafty Moly w duże białe grochy, które mogą imitować śnieg. Machnęłam po nim lekko pędzlem z białą farbą, podobnie jak po tekturze falistej.
 Jest też kalka i papier z nutami, gaza, wstążka i koronka i piękne kremowe kuleczki, które też kupiłam w Crafty Moly.
Dodałam też małą brokatową gwiazdkę, hmmm sama nie wiem czy dobrze?
Jak myślisz?



Bardzo dziękuję za Twoje odwiedziny,
ogromnie się cieszę, że znalazłaś czas by do mnie zajrzeć.
Zostaw po sobie ślad w formie komentarza a na pewno również ja Cię odwiedzę.
Zapraszam do dołączenia do grona Obserwatorów, szykuje się ... niespodziewanka :)


Całuję
Eva

Mimowolne Zauroczenia

Kartkę zgłaszam na TO wyzwanie



wybrałam linię koronka, sznurek, tektura

i TO




23 komentarze:

  1. Jest śliczna! Zimowa, delikatna a ta mała gwiazdka dodaje tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pieknie do siebie pasuje, karteczka w stylu eco :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna klimatyczna karteczka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna i z pięknym klimatem...kolory śliczne:) Dziękuję za odwiedziny na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka! Za każdym razem, jak wchodzę na Twojego bloga, dostaję dawkę inspiracji. Dziękuję Ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że dobrze, że dodałaś tę gwiazdkę. Bardzo subtelnie przełamuje matowość i lekko przygaszone naturalne barwy. Zresztą zima błyszczy - naturalnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kartka jest przepiękna! Cudownie naturalna i eco ;) nawiązanie do natury w kolorach i fakturze i na zdjęciu...po prostu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, bardzo lubie taki styl vintage- tu naderwane, tu chlapniete- naprawde piekna

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna! Zauroczyły mnie te warstwy i detale :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka w wąskiej gamie kolorystycznej. Obrazek z jelonkiem dopełnia wszystko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka, cudne warstwy i wszystko świetnie do siebie pasuje :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie piękna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy robisz. Twoja kartka ujęła mnie za serce. Jest śliczna:)
    Oj chyba będę tu zaglądać częściej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeuroczy jelonek:) Cudowna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka ;) Wspaniale prezentuje się pośród bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna praca - pozdrowienia od Studio SZOK :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. She is beautiful! winter, delicate and this little star only adds charm :)

    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.