poniedziałek, 11 czerwca 2018

Baby Blue

Dziecięcych, czerwcowych  inspiracji ciąg dalszy, czyli
ponownie Pamiątka Chrztu Świętego, tym razem dla Chłopca.


Kartkę wykonałam z najnowszej, Lemonkowej kolekcji,



znajdziesz w niej ciepłe, pastelowe róże, są też chłodniejsze odcienie, są też różne rodzaje błękitów i mój ukochany krem. No i są karty Vintage z fantastycznymi ramkami, zakochałam się w nich!





Wszyscy dookoła mówią o przekraczaniu własnej strefy komfortu, więc i ja postanowiłam zrobić coś, co dotychczas było dla mnie czymś niezrozumiałym, a mianowicie do kartki dla chłopca dodałam kwiaty, i wiesz co? Dobrze mi z tym, chyba zacznę robić to częściej, hi, hi, hi :)
Jak myślisz?


Buciki pochodzą z grafik Digital Paper by Janet


A piękną koronkę, której fragment jest widoczny nad dużym kwiatem dostałam od Aleksandry Ziomek, Olu-bardzo Ci dziękuję, sprawiłaś mi tą przesyłką wielką radość :*


Pozdrawiam serdecznie
Eva
Mimowolne Zauroczenia

Kartkę zgłaszam na TO wyzwanie

13 komentarzy:

  1. Jaka śliczna pamiątka i te buciczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguniu, buciki to grafika z Digital Paper by Janet, są dostępne na jednym arkuszu w różnych kolorach.

      Usuń
  2. Cudowna!!! Śliczne kolorki :)
    Piękna kolekcja - już ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, wcale się nie dziwię, że ją lubisz, bo ja też.

      Usuń
  3. Przepiękna pamiątka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna, cudownie radosna, genialne dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na wszystkie Twoje prace, piękna kartka, piękne zdjęcia. Zaglądam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca!!!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Scrapandme.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Scrapandme:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej to się zakochałam :) Ale ja lubię takie kolory :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.