czwartek, 13 grudnia 2018

Świąteczny Stół z Crafty Moly

Hej,hej, jak Twoje przygotowania do Świąt?
Mam wrażenie, że to ostatnia prosta.

Lubisz ten czas? Czy jest dla Ciebie stresujący?

Ja uwielbiam, ale może dlatego, że nikt mi niczego nie nakazuje.
Nie jestem mistrzynią w kuchni, tą tematyką zajmuje się moja Mama, 
natomiast ja stroję, ubieram-nie, nie siebie-DOM!
UWIELBIAM TO!!!

Dzisiaj przymiarka do aranżacji stołu, zapraszam.



Wykorzystałam tekturki z Crafty Moly, jak widać mogą być ozdobą samą w sobie,
świetnie się do tego sprawdzają.
Cały wykaz materiałów jest dostępny na blogu Crafty Moly.



Bombki z bezami w środku, to już u mnie tradycja.
Muszą być!



Jestem w totalnym niedoczasie, podobnie jak większość z nas, ale obiecuję sobie,
że w Święta znajdę czas by Cię odwiedzić.



Buziaki

Ewa 
Mimowolne Zauroczenia

7 komentarzy:

  1. Śliczności, oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, monochromatycznie. Pięknie to wygląda w tych kremach i bieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy klimat stworzyłaś na zbliżające się święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. powzychałam sobie......magicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stół:-)
    *Wesołych Świąt*
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie udekorowany stół!!
    Skacze aniołek, skacze po chmurkach,
    niesie życzenia w anielskich piórkach.
    Niesie w plecaku babki i świeczki,
    a w walizkach, złote dzwoneczki.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.