poniedziałek, 7 września 2020

Feeria barw

 Dzień dobry, dzień dobry.

Dziś zapraszam a inspirację stworzoną dla P13 , która powstała z dwóch najnowszych kolekcji: typowo jesiennej The Four Seasons Autumn oraz letniej Beyond the Sea.

I choć łączyłam kolekcje mam wrażenie, że pięknie się uzupełniają i dopełniają tworząc spójną całość. 

Kartka idealna na wrześniowe czy październikowe urodziny czy imieniny dla Mamy, dla Siostry dla Przyjaciółki.






Pozdrawiam

Ewa

Mimowolne Zauroczenia


Kartkę zgłaszam na wyzwanie 

12 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory złotej polskiej jesieni, mojej ulubionej pory roku :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, ależ mi się podoba to zestawienie. Wspaniała praca, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ujęłaś mnie tymi kolorkami,świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się że ta praca taka kolorowa chociaż i Twoje inne, te mniej kolorowe, też mnie urzekają :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudowna, obledna, ciepla praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna;) Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wizja jesieni! Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie i tak delikatnie🧡🍁, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna karteczka. Gratuluję Ewo wygranej w wyzwaniu Scrapkowo:). W pełni zasłużona:). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.