środa, 30 listopada 2011

Zapraszam na tort


Zapraszam na tort,
tort "własnej roboty".


A dlaczego?
bo to właśnie dziś piszę swojego setnego posta.

Uwierzycie?
Ja jeszcze nie do końca.
Pamiętam jak rok temu pomyślałam o tym, jak to fajnie byłoby mieć bloga.
Miejsce w którym będę mogła pokazać kawałek mojego świata.

Blog okazał się czymś więcej,
nawet nie przypuszczałam, że poznam tyle wspaniałych osób,
twórczych, pomocnych, wspierających.


Dziś czas na pewne podsumowania,
przez ten czas nazbierało się 1001 komentarzy :)
za które ogromnie dziękuję,
bo są dla mnie motorem napędowym do dalszych działań.

Mobilizuje mnie też, wciąż powiększające się grono obserwatorów,
które na tę chwilę wynosi 189 osób.
Dziękuję również tym wszystkim,
którzy zechcieli umieścić odnośnik do mojego bloga
 u siebie na pasku bocznym


Chciałam również podziękować właścicielce Galerii Rae,
że zechciała zaprosić mnie do DT.
Oczywiście do zrobienia tortu użyłam papierów z Galerii Rae

a inspirację znalazłam u Anuli


Myślę, że ten post nie byłby pełny gdyby nie
Candy,
na które serdecznie zapraszam


rozstrzygnięcie 21 stycznia 2012 roku, w pierwsze urodziny bloga.
Candy będzie niespodziankowe, 
a zasady są proste:
wystarczy dopisać się w komentarzach pod tym postem,
umieścić informację o Candy u siebie na blogu
i czekać na wygraną.

Dodam tylko,że w Candy
wezmą udział wszystkie osoby które pozostawią komentarz,
bez względu na to czy prowadzą bloga czy też nie.

i jeszcze chciałam się z wami podzielić miła dla mnie informacją
iż mój jesienny album zdobył 3 miejsce
oto dowód:


pozdrawiam
MZ

232 komentarze:

  1. gratuluję!!! pamiętam Twoje rozterki:) ja byłam pewna,że to prawdziwy tort i się zastanawiałam jaki ma smak!!!! i jak Ci sie udało tak idealnie porcje zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknych osiągnięć i życzę jeszcze wielu... wielu takich okazji do świętowania :)
    Torcik piękny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje setki ! Pyszny torcik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!! :) tort wygląda pięknie :) życzę kolejnej wspaniałej pełnej radości setki :)

    i wskakuje w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no oczywiście, że chętnie spróbuję tortu własnoręcznie zrobionego :) A Tobie życzę pomysłów i ich efektownych realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi Twój albumik zapadł w pamięci. Nie przez moją pomyłkę ;) Piękny jest. Gratuluję 100 posta i cieszę się, że jesteś zadowolona i życzę dalszych sukcesów i dużo pomysłów zachowanych na pięknie zaaranżowanych zdjęciach.
    Staję w kolejce i czekam cierpiliwie na losowanie. Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję podwójnie!!! Życzę kolejnej 100-tki i więcej..., samych twórczych myśli, mnóstwa czasu na realizację swoich projektów i jeszcze większej ilości dobrych osób "wokół siebie":) Pozdrawiam! Może zasmakuję części tego tortu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga, tyle w nim prześlicznej elegancji!!!
    Pozdrawiam i życzę wielu tak wspaniałych jak dotąd projektów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością wpisuję się w kolejkę!

    Świetna rocznica, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Torcik fantastyczny!!!!! Gratuluję i cieszę się, że jesteś w tym blogowym świecie:)
    Na candy się zapisuję z radością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że rok temu zdecydowałaś się na założenie bloga - nie zawsze zostawiam komentarz, ale zawsze wzdycham do Twoich czystych i eleganckich prac :)

    Ustawiam się w kolejce po słodkości i biegnę dodać info na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana gratuluje setnego posta, to juz? Ja jeszcze do setki mam kilka, a bloga prowadze juz dwa lata:)
    Oczywiscie skusze sie a kawalek torcika:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podwójne gratulacje :) Na Twojego bloga lubię zaglądać (nie zawsze zostawiam komentarz), jestem zauroczona Twoimi pracami i zdjęciami. Jeśli przewidziałaś jakąś własnoręcznie wykonaną niespodziankę, to ja chętnie przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję miejsca w konkursie i postów, i obserwatorów, komentarzy. podziwiam i proszę o więcej.
    no i do słodkości się dopisuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też gratuluję. Przepiękny tort. Oczywiście też się zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością do Ciebie zaglądam i z chęcią się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały tort, jak wszystkie Twoje prace.
    Uwielbiam oglądać Twoje aranżacje.
    Gratuluję wytrwałości.
    Bardzo chętnie się zapisuję po kawałeczek tych słodkości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście ustawiam się w kolejce i gratuluję tej jakże pokaźnej liczby postów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tort jest fantastyczny. Z przyjemnością dołączę do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. No gratuluję! :)) Chętnie ustawię się w tej kolejce do tortu. Przynajmniej nie przytyję od niego. ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje:) tort super bez kalorii:)chętnie dołączę do zabawy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy1.12.11

    Czas leci nieubłaganie - to prawda.
    Przez ten rok zrobiłaś Ewuś mnóstwo wspaniałych prac. Każda, dosłownie każda, wywarła na mnie ogromne wrażenie!!
    Rzeczy, które wychodzą spod Twoich paluszków zawsze są piękne i dopracowane w każdym szczególe.
    W tą rocznicę, życzę Ci kochana, kolejnych lat na blogowaniu, wiecznej weny i rozrastającej się ilości pomysłów !!

    Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy1.12.11

    Gratuluje I rocznicy, i zycze kolejnych:) towrz dalej bo jestes inspiracja dla wielu:)))

    pozdarwiam
    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję:))) piękny wyszedł Tobie ten torcik:) oczywiście z chęcią ustawiam się po candy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za Twój blog, chętnie tu zaglądam i podziwiam Twoje prace. Racz nas dalej tak pięknymi inspirującymi pracami i zdjęciami.
    Gratuluję "pudła" w Konkursie Jesiennymi.
    Tort wygląda smakowicie, jak dla mnie ma smak marcepanowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tort świetny, gratuluję pięknej rocznicy odwiedzam Cię tu czasami i wiem że tworzysz śliczne rzeczy więc pozwolisz że przyłączę się do zabawy :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. krysia1.12.11

    Byłam przekonana ,ze ten tort jest prawdziwy
    jejku jak on smakowicie wyglada
    mniam
    wszystkiego dobrego Ewciu, pisz dalej, rób śliczne zdjecia i pokazuj je nam-zawsze jakaś odmiana dla szarej i jesiennej rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny torcik:) Ewciu, gratuluję i bardzo się cieszę:)
    Uwielbiam Twoje prace, zdjęcia i kontakt z Tobą, więc nie może mnie tu zabraknąć:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten tort wyglada jak prawdziwy ! pięknie go wykonałaś ! chyba... skuszę się dzisiaj na jakies ciacho w ramach świętowania i dzielenia z Tobą radości :)

    Zapisuję się na candy natychmiast :) kocham niespodziewajki !

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy i zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję roczku !
    No i oczywiście ustawiam się w kolejce :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy1.12.11

    Tak myślałam, że zrobisz candy; czasem żałuję, że nie prowadzę bloga. Blogowiczkom życzę powodzenia!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tort wyszedł Ci wspaniały i gratuluję rocznicy.
    Na Candy oczywiści się zapiszę ,bo najfajniejsze są niespodzianki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy2.12.11

    Zawsze zaglądam na twojego bloga.Twoje prace są subtelne i wysublimowane, a tort przepiękny. Pozdrawiam. sylel

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam z zachwytem ten torcik ! Wygląda jak prawdziwy :)
    Gratuluję dobicia do setki ;) i wyróżnienia w konkursie :)
    Na candy chętnie się zapiszę :)
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością dołączę do tej kolejki marzących o niespodziance.Gratuluję 100 posta ,będę miała co nadrobić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy2.12.11

    fajny,ciekawy blog super torty

    Mimo jesiennej deszczowej i
    wietrznej pogody, życzę Ci dużo
    ciepła, radości i miłości
    w ten jesienny dzień
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Tort jest przepiękny !!! Gratuluję wyróżnienia za album, gratuluję tak dużego grona obserwatorów i 100 posta. Życzę jeszcze wielu wspaniałych pomysłów i przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem tu pierwszy raz, ale bede zagladac czesciej. Zapisuje sie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. karmi2.12.11

    Gratuluję sukcesów i życzę wiele następnych ;-)
    karolla2311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluje i zycze kolejnych sukcesow:) a na candy oczywiście tez sie zapisuje:) rudanetta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i ja .:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam. Zapisuje się na Twoje niespodziewankowe candy i czekam z niecierpliwością na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najcudowniejszego z okazji tak zacnej liczby postów! Oby kolejne setki przychodziły lekką ręką ;)
    Dzięki za udział w candy! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem pełna podziwu :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. hahaha a ja myślałam, że prawdziwy jest!
    Aż ślinka pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wykonany tort:)aż chce się spróbować.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow a ja myslalam ze ten tort jest prawdziwy!!! hihi, wyglada niesamowicie i pysznie:-))))) Gratulacje 100nego posta, ja tez jestem szczesliwa, ze zdecydowalam sie zaczac pisac bloga... tyle sie od poczatku pisania wydarzylo:-) zabieram Twoja fotke do siebie pod Giveaways, Candy, Verlosungen i trzymam za siebie kciuki:-)))) Milego 2giego adventu, pozdrawiam Syl:-)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy4.12.11

    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję:-) Ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak mi się candy spodobało, że i od siebie coś proponuję, zapraszam do zabawy. MZ popodziwiałam, też część z Twojej setki oj masz co świętować, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy :) Ja również z chęcią poczęstuję się tortem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kolejnych wielu lat pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę. Rozgoszczę się w kolejce:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje!
    Chętnie wezmę udział w candy ^^
    kattie.kattie@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie tu u Ciebie, klimatycznie, delikatnie i niezwykle elegancko! Chętnie zapiszę się do Candy ;-) Ale przy okazji pobuszuję tu i tam ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. ania.n5.12.11

    Witam i gratuluje setnego posta ,oczywiscie zycze tysiaca kolejnych,wspanialych inspiracji i mimowolnych zauroczen:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję 100 posta i życzę kolejnych:)
    zapisuję się na candy, może mi się poszczęści bo akurat 21.01 przypadną moje imieninki:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Serdeczne gratulacje :) Ja to mam szczescie, ze w tym tlumie znalazlam Ciebie :)
    Na Candy chetnie sie zapisze, bo 21.01 -to data urodzin meza no i Dzien babci (szczegolny dla mnie) a wiec tort bylby przyslowiowa "kropeczka nad i", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Tort bez mojego udziału już tak dobrze nie smakuje więc i ja chętnie się wpisuje.


    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce, nie mogę wyjść z wrażenia jakie piękne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj
    Wejść na Twój blog to jak przejść przez zaczarowaną bramę ..do innego piękniejszego świata...
    Od niedawna prowadzę bloga ale od kilku dni zaglądam tu i tam.Nie wiem dlaczego wcześniej tu nie trafiłam?
    Ale obiecuje być częstym gościem.
    Pozdrawiam
    http://decukasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeszcze raz ja ...zapisuję się i ja do zabawy...zapraszam na Moje candy na dobry początek

    OdpowiedzUsuń
  64. gratuluję i zapisuję się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  65. Super torcik, robilam taki i milo to wspominam. Chetnie ustawie sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaki smakowity torcik. Stoję w kolejce. Banerek na mojej stronie z ogrodami.

    Zapraszam również na świątecznego cukierasa do mnie :
    http://ogrodymarkiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Trudno się oprzeć takiemu torcikowi:)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję!!! A torcik wygląda niezwykle apetycznie:D Czekam także na niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy7.12.11

    Z miłą chęcią i ja wezmę udział w słodziakowym Candy.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  70. Niesamowity ten Twój torcik :) Gratuluję... i ustawiam się w kolejce na Candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie posiadam niestety bloga, ale patrząc na Twoje piękne i eleganckie strony, bardzo żałuję. Torcik intrygujący, przepiękny i przesmaczny:) Musiałaś masę pracy w niego włożyć. Wielki szacun. Jeśli mogę, też po cichutku ustawię się w kolejeczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję i zapisuję się na candy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  73. Tort jest zjawiskowy i wygląda jak prawdziwy. Chętnie po niego stanę nawet w długiej kolejce. Bardzo podoba mi się Twój blog, więc zostaję jego obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję i zapisuję się z przyjemnością :))))

    OdpowiedzUsuń
  75. Niedawno dopiero odkryłam Twój kawałek świata... Gratuluję setnego posta i cichutko ustawiam się w kolejce z nadzieją na kawałek tego pysznego tortu :)

    OdpowiedzUsuń
  76. kolejnych 100 postów życze
    oczywiście zapisuje się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję setnego postu i życzę jeszcze wielu następnych i oczywiście ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy8.12.11

    Piekny, inspirujacy blog. Gratuluje! I takze dopisuje sie do kolejki. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy9.12.11

    Tort cudowny! Gratuluję zdolności. Też wkrótce zaproszę na mój blog, jeszcze nie posiadam. Marzy mi się taka wygrana. Pozdrawiam.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy9.12.11

    gratuluje pięknych liczb :) tort wygląda smakowicie , a na candy się dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  81. gratuluję :)
    a torcik przecudowny!!
    zgłaszam chęć udziału w candy :D

    asieeneeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten tort jest z papieru?????!!!!!
    Szał!!!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Choć kolejka już dłuuuga, a do rozwiązania jeszcze sporo czasu, to z chęcią dołączam się do zabawy i liczę na odrobinę szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. pyszny torcik z przyjemnoscia sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Z przyjemnością dołączam do zabawy :),bo tort wspaniały i smakowicie wygląda.
    Gratuluję pierwszej 100-tki i życzę wielu kolejnych postów i równie wielu wspaniałych pomysłów.
    Zapraszam w odwiedziny (ja dopiero raczkuję w blogosferze)
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Serdecznie gratuluję takich wyników! Ja w stosunku do Ciebie jestem na poziomie oseska w blogowaniu.Chętnie dołączę do grona oczekujących i z wielką przyjemnością zostanę tu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  87. Jezu jakie cudo :) może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cudowności! Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. nie sposób oprzeć się takiemu torcikowi:-)))
    staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  90. ale bym chciała dostać niespodziankę malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale zbieg okoliczności, właśnie dzisiaj napisałam swojego 100-go posta ;)))
    no to się zapisuję, może mi się poszczęści :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluje wytrwałości w pisaniu, wygraniu nagrody i pięknych prac. pozdrawiam serdecznie i ustawiam się do ogonka :)

    OdpowiedzUsuń
  93. ...bardzo tu ciepło na Twoim blogu... ciekawa jestem niezmiernie co też ukrywa się pod hasłem "niespodzianka" :) pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. ten tort wyglada jak prawdziwy...az mi sie zamarzyl taki z bialej czekolady :D
    ustawiam sie w kolejeczce po niespodzianke i juz sie nie moge doczekac wynikow:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. jak zobaczyłam ten tort to aż mi w brzuszku zaburczało :) mega apetycznie wygląda! Na życzenia przyjdzie czas póki co gratuluję takich okrągłych cyferek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluję rocznicy, a mój wpis jest 100 więc to okrągła "sumka". Uwielbiam zabawy więc się dopisuję do listy. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy15.12.11

    Czesc! Jestem z Ukrainy. Nie posiadam niestety bloga, ale twoje pracy bardzo mnie inspiruja. Jestem czestym gosciem na twoim blogu. To poprostu bajkowy swiat. Tort niesamowity! Serdeczne gratulacje i zycze kolejnych sukcesow. Pozdrawiam ulya_dol@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję wygranej. Podglądam MZ cały czas, czasami coś napiszę, ale tylko czasami ponieważ mowę mi odbiera tak piękne rzeczy tutaj znajduję. Życzę owocnego tworzenia na dalsze blogowanie i nie tylko.

    Pozwolę sobie tak skromnie dopisać się do oczekujących na niespodziankowe candy.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy17.12.11

    Śliczny torcik :) i wygląda przepysznie :) szkoda, że papierowy!
    skrapki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Torcik jak prawdziwy!;) Chętnie się zapiszę na niespodzianke i gratuluję wygranej!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  101. Pięknie! gratuluję wygranej!
    zapisuję się na candy z tym apetycznym torcikiem i zapraszam do siebie
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję rocznicy! Pięknie u Ciebie. Przyszłam na cukierka, ale zostanę na dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. rocznica sliczna i grono obserwatorow niezle. z checia i ja dolacze do kolejki.pozdrawiam

    koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratuluję wspaniałej rocznicy,cudownych pomysłów i grona życzliwych obserwatorów i cóż
    ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  105. Torcik wyszedł niesamowity ... bardzo realistyczny... mam na niego chrapkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. bajkowy tort, aż by sie chciało polizać ekran ;D pozdrawiam i staje w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. no to ja 111 :)
    i życzę nawet i 1000 kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Cudowna okazja do świętowania. Ustawiam się w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy23.12.11

    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  110. truskawki270223.12.11

    Gratuluję wytrwałości!!! Czekam na wyniki ;D

    iwona232@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. serdecznie gratuluję. od dawna podziwiam bloga :) sama również świętuję setnego posta :) życzę dalszej wytrwałości i mam nadzieję oglądnąć tu jeszcze wiele cudownych prac. pozdrawiam. Lakuna.

    OdpowiedzUsuń
  112. Ale smakowicie wygląda ten tort!!! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy25.12.11

    Gratulacje ! no_one_no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję setki :) Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy25.12.11

    Serdecznie gratuluję ! Biorę udział w losowaniu ! Pozdrawiam !

    nobody_noone@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Gratuluję tak cudownej rocznicy:)
    Bardzo chętnie się zapisuję po kawałeczek tych słodkości.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie;)
    http://sekretnyogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Wowow!! Cóż to za kolejka.. wspaniale!! Gratuluję tych samych sukcesów i życzę kolejnych.. oraz wspaniałych dni, miesięcy, lat ze scrapowaniem;]

    OdpowiedzUsuń
  118. to i ja się ustawiam ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję 100 posta i świetnego bloga :) Życzę Ci wielu pomysłów i inspiracji. Jak zobaczyłam torcik to pomyślałam sobie, że jest prawdziwy. Wygląda bardzo realistycznie :).
    Ustawiam się w koleje i zapraszam do siebie:

    http://lovelythings-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Skuszę się na kawałek niespodziankowego tortu :)

    Gratuluję okrągłej liczby postów i życzę nieustającej weny twórczej oraz owocnego dalszego blogowania :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  121. Wspaniale byłoby coś u Ciebie wygrać bo w ciemno można brać co dasz-na pewno będzie to coś wyjątkowego i wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Jestem u Ciebie pierwszy raz i zostaję na dłużej... Za rok również chciałabym obchodzić swoją rocznicę blogową z takim zacnym dorobkiem :) Inspiracją są takie cudowne i uzdolnione Osóbki jak Ty i kiedy tak się napatrzę na te fenomenalne "wytworki" sama ruszam do działania :)
    A na kawałeczek tortu oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Przepiękny torcik ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy28.12.11

    Gratulacje z okazji 1 rocznicy! Ja 20 stycznia będę obchodzić 30 urodziny i myślę, cudownie byłoby wygrać ten torcik. Cierpliwie czekam na losowanie! ;) Pozdrawiam. Kasia (kasiabananowa@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy28.12.11

    Jak wszystkie prace tak i torcik jets super.Chociaż nie mam własnego bloga, to często zaglądam tutaj i nie raz znalazłam inspirację do własnych prac, ale na własny torcik się jeszcze nie "porwałam". To grzecznie poczekam na TEN!!!:)
    Pozdrawiam.Kasia(kikiferst@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  126. fajnie byłoby wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  127. Torcik piękny! Gratuluje wygranej na SP no i zapisuje się na Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  128. Taki łakomczuch jak ja też musi stanąć w kolejce po taki słodki torcik!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy28.12.11

    Gratulacje :)
    A torcik mniam, mniam ...
    bartczak.m@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy29.12.11

    Gratuluję,gratuluję i jeszcze raz gratuluję. Pozdrawiam gorąco i zapisuję się na łakocie
    Arleta Manuszak
    arleta.manuszak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Pokazujesz całkiem nowe, nieznane mi wcześniej oblicze scrapbookingu. Podziwiam - zawsze z otwartą buzią :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Hej - trafiłam do Ciebie niedawno, ale już zdążyłam się zachwycić niejeden raz przeglądając Twoje wytworki ;) Tym bardziej chętnie staję w kolejce po upominek ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę kolejnych setek!

    OdpowiedzUsuń
  133. Moje gratulacje. Twoje prace są niesamowicie dopracowane i przepiękne. Chętnie ustawię się w kolejce po Twoje słodkości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. Cudnie tu u ciebie. Chętnie przyłaczę sie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy29.12.11

    Zgłaszam się :)
    werabibi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy29.12.11

    Torcik jest cudowny :)
    bartczakalicja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy29.12.11

    Zgłaszam się do losowania :)
    natka_stm@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Prześliczny tort, oczywiście dołączam się do zabawy a Tobie życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluje 100 bardzo inspirujących postów i życzę dalszych sukcesów! A po candy ustawiam się w kolejce :-).

    OdpowiedzUsuń
  140. ustawiam się w kolejce i pozdrawiam końcoworocznie :))

    OdpowiedzUsuń
  141. Chętnie wezmę udział w candy :D

    OdpowiedzUsuń
  142. Gratuluję wygranej w jesiennym konkursie!
    A z okazji pierwszego roczku życzę Ci kolejnych tak fantastycznych twórczości, choć to jest oczywiste, że będą fantastyczne :)Podziwiam Twój piękny blog, tak bardzo estetyczny, taki idealny... Z ogromną przyjemnością tutaj goszczę.
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  143. Tort cudny!!! Dopóki się nie przyjrzałam uważnie, to byłam pewna, że jest prawdziwy :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  144. gratuluje i zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  145. zapisuję się:)
    ten torcik jest genialny!

    mój mail: fioolcia89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Z rozkoszą zgłaszam swój udział w Candy! :)
    Pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  147. przesmacznie wygląda ten urodzinowy tort :) chętnie go skosztuje hehe

    OdpowiedzUsuń
  148. pokusze się na smakołyki i zapraszam do siebie http://moje-male-co-nieco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. Zgłaszam się. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Po pierwsze gratuluje!! Po drugie - tort jest zachwycający i gdybym nie przeczytała , ze jest z papieru nabrałabym się jak nic, że on prawdziwy jest:))) Po trzecie ustawiam się w kolejeczce:)))
    Po czwarte gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  151. Tort niesamowity!!! Ustawiam się grzecznie, choć kolejka okrutnie długa:)

    OdpowiedzUsuń
  152. Z miłą chęcią się zapisuję :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  153. Powodzenia w pisaniu kolejnych postów i dużo inspiracji. Zapraszam do mnie :* Pozdrowienia

    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Oby jeszcze dużo lat blog istniał :) Też się przyłączam :)
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. to jeszcze ja się zapisuję(: smakowity tort :D

    OdpowiedzUsuń
  156. Ale kolejka! :))
    To ten tort jest z PAPIERU????? No nie! Piekny!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  157. Хочу участвовать!!1 http://olgaolivia35.blogspot.com/
    Приглашаю к себе на Candy!!!http://olgaolivia35.blogspot.com/2011/12/surprise.html

    OdpowiedzUsuń
  158. Chciałabym świętować z Tobą "roczek" bloga i poczęstować się niskokalorycznym tortem :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Witam! Przepięknie tu u Ciebie, moje gratulacje. Podziwiam Twój talent i grzecznie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. Oczywiście, że się zapisuję :) i zostaję obserwatorem tak wspaniałego bloga :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Moje gratulacje :).

    I mnie nie może tutaj zabraknąć, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  162. Pięknym tortem kusisz ;) Gratuluję setnego posta i super bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  163. U Dagi znalazłam link do Ciebie, weszłam i mimowolnie się zauroczyłam :))) Dołączam do obserwatorek, link do candy u siebie wkleiłam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  164. też się zgłaszam :) weronika005@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Ależ tu u Ciebie bialutko-czyściutko :)
    Miło bardzo...

    Zapisuję się do zabawy i już nie mogę się doczekać jej wyników. Oby mi się poszczęściło!
    A tort to by mi się przydał, bo mam jutro urodziny. Ależ by się goście zdziwili :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  166. Gratuluję...
    jak zawsze... miło pooglądać tak piękne zdjęcia... chętnie wezmę udział w niespodziance. :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy6.1.12

    Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy6.1.12

    Wszystkiego dobrego!
    zapisuje się na candy

    OdpowiedzUsuń
  169. Gratuluję!

    Chętnie wezmę udział w zabawie ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  170. Podziwiam i bez wahania staję w kolejce!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  171. Zapisuję się na Candy, bo bardzo lubię cukierki.
    Mój mail:edytaszymalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Zgłaszam się i ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy6.1.12

    Piękny tort.
    Stoję w kolejce po torta bo akurat 21 stycznia mam urodziny.
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    agniemat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy7.1.12

    Twoje prace są anielskie, uwielbiam.... Gratuluję wyczucia, smaku, perfekcji...

    OdpowiedzUsuń
  175. Smakowity ten tort :) Info w pasku bocznym, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  176. Tort wygląda fantastycznie! :)

    Blog trafił do moich obserwowanych, info i banerek o candy pojawią się na pasku bocznym mojego bloga codziennego: www.swiat-roccki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy7.1.12

    Torcik z całą pewnością wart grzechu (łakomstwa oczywiście :-).
    Gratuluję (z dwutygodniowym wyprzedzeniem) 1. rocznicy blogowania...
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  178. O super, nawet i na Candy się załapałam:))a więc ustawiam się w dłuuuugiej kolejce:)i gratulacje za piękny blog i ilości obserwujących - nie dziwię się skoro u Ciebie tak romantycznie i subtelnie....:)

    OdpowiedzUsuń
  179. I ja poprosze kawałeczek torciku.
    http://wsrodszczytowwielu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  180. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie. Jest tu mas trochę, ale może szczęście mi dopisze. Już jakiś czas obserwuję Twojego bloga, jestem zauroczona. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  181. Torcik wygląda bardzo smakowicie, więc ustawiam się w kolejce :)
    I gratuluję 3 miejsca i setnego postu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  182. Z przyjemnością wpisuję się w kolejkę!....Po 20-ym mam urodzinki to może los mnie obdaruje jakimś małym prezencikiem. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  183. zapisuję się :) http://mojemalecudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  184. Piękny blog!. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  185. Kiedy zobaczyłam pierwszy raz ten tort, myślałam, że można go jeść ;)) zrobiłaś go perfekcyjnie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  186. Gratulacje i życzę kolejnych setek :)
    z chęcią przyłączę się do świętowania.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  187. gratuluję osiągnięć i życzę jeszcze wielu.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  188. też biorę udział!!

    OdpowiedzUsuń
  189. Lista długaśna ale co tam, może szczęście się do mnie uśmiechnie:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  190. Nie pozostaje nic innego jak gratulować stu postów, tysiąca komentarzy i okrągłego roku blogowania!
    No i oczywiście również jestem chętna na niespodziankę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  191. Torty lubię więc się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  192. chętnie i ja dołączę do zabawy :)
    mogę?

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy11.1.12

    Twój blog jest super. Gratuluję. :) Torcik jest cudowny i podziwiam jego wykonanie.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Wiolka
    wiolka.bartek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  194. Z wielką przyjemnością, że mogę zostawić tutaj moje gratulacje, I love your blog jest źródłem inspiracji dla mnie, zwłaszcza, że ​​moje urodziny jest 21/01 dni, gratulacje!

    jeśli chcesz mnie odwiedzić chciałabym
    http://liquidaluxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  195. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000413273303
    Очень аппетитно!И красиво!

    OdpowiedzUsuń
  196. Gratuluję. Czy mogę nieśmiało prosić o podanie nazwy czcionki, jakiej użyła pani na zdjęciach z tortem? Baaaardzo mi się podoba, czysta i elegancka. I jeszcze jedno pytanie, jeśli można - w jakim programie edytuje Pani zdjęcia? Chodzi mi np. o ostatnie zdjęcie w tym poście, o zrobienie ramki i miejsca na podpis na dole fotografii. Z góry dziękuję.

    Początkująca w tym fachu :)

    OdpowiedzUsuń
  197. Świetny blog! Gratuluję wytrwałości i podziwiam Twoje niezwykle eleganckie prace:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.