środa, 11 lipca 2012

Jak Promyk Słońca

Jak pewnie wiecie, na półkach Galerii RAE zagościły nowe kolekcje papierów.
Są niesamowite, z jednej strony energetyczne z drugiej zaś delikatne.
Gdy otworzyłam paczkę z nimi jako pierwszy ukazał mi się 
ten papier - Białe Ślady,
bez zastanowienia wzięłam nożyczki i powstała ta oto kartka.


Prócz papieru na kartce zagościły tiul, koronki, kwiaty i kalka techniczna,
która dała lekki odcień szarości co ładnie współgra z żółcią na papierze.


Przykleiłam również literkę B, bo ta kartka wydała mi się
idealna dla rodziców nowo narodzonego dziecka,
 lub może być zaproszeniem na ogrodowe party z okazji dziecięcych urodzin.


Wydaje mi się bardzo słoneczna, optymistyczna, 
dlatego zgłaszam ją na wyzwanie 


Kiedyś zachwyciłam się tą pracą  Konstancji,
i postanowiłam zrobić coś choćby troszkę nawiązującego
Sami zobaczcie czy nasze są podobne?


Pozdrawiam gorąco
Ewa
Mimowolna Zauroczenia

25 komentarzy:

  1. piękna jak zwykle delikatna z niezwykłą oprawą fotograficzną...
    pozdrawiam serdecznie i zyczę miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko, dziękuję za Twój komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś jak "studnia bez dna". Pomysł za pomysłem! Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! A ja się głowiłam, co to za imię na B?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka delikatna, wszystko pięknie współgra - kolory, kompozycja, faktura - rewelacja!

    pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu

    hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka! Powodzenia w wyzwaniu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żółty papier wygląda jak sweterek :) Kartka śliczna! Żółty nie jest moim kolorem ale jak na nią patrzę to jest idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna. Taka pastelowa żółć jak najbardziej przemawia do mnie. O mistrzowskiej oprawie zdjęć już nie raz wspominałam - nieustannie zazdroszczę kunsztu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Literka B. idealnie. Właśnie to inicjał mojej przyszłej chrzestnicy. Basia. Czy mogę zamówić ta karteczkę?
    Piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się i karteczką i pięknymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie połączyłaś kolory i materiały, ja za żółtym nie przepadam, więc tym bardziej jestem pod wrażeniem:)Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest wspaniała, taka delikatna ,magiczna i wdzięczna. Gratuluje dzieła. Pozdrawiam.

    m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bogatsze kartki powstają, piękne za każdym razem!

    OdpowiedzUsuń
  15. elegant and beautiful ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. So very beautiful ... love the solft colour palette and pretty ribbon and floral bouquet ... love the monogram idea for an invitation!
    Thanks for joining us at Our Creative Corner!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak delikatny promyk słońca wyłaniający się o świcie! Taka jest Twoja karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancka, piękna kartka:)

    Pozdrawiam,
    Makola

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca, pełna elegancji, wdzięku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu z kalką na blogu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudna praca! Zjawiskowa:) i w dodatku rewelacyjnie wykropkowana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawaiam się czy to obszycie, czy wykropkowanie:) Chyba nie dowidzę, ale i tak jest piękne...

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie delikatna karteczka :))
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej ! Piękna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  24. Your card is very elegant and beautiful! Hugs, Ani
    P.S. I have a candy over at http://cardmaniachallenges.blogspot.com/ if you're interested...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.