poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Pamiątka z Wakacji

Kochani,
bardzo dziękuję za Wasze ciepłe słowa pod postami,
jest mi ogromnie miło, że do mnie zaglądacie,
witam też nowych obserwatorów i zapraszam do komentowania. 


Dziś przedstawiam prezent dla Was,
a właściwie ciąg dalszy mojego Letniego CANDY,
to pudełeczko na wcześniej pokazywana gipsową muszlę, 
(która może mieć wiele zastosowań).
Po wyjęciu zawartości może stać się idealnym miejscem na przechowywanie pamiątek z wakacji,
muszelek, kamyczków czy kilku garści nadmorskiego piasku.


Jeśli ktoś z Was ma na nie ochotę, to zapraszam do posta z LETNIM CANDY,
tam można się zapisać.
Do Candy dodam coś jeszcze, ale na razie to tajemnica :)


Pudełko wykonałam z prześlicznego papieru BELLOTTO
 z kolekcji Wenecja z UHK Gallery,
dodałam wstążkę, muszle, koronkę, tiul ,białe kwiatki i perełki.

Pracę zgłaszam na wyzwanie w Artimeno-Pamiątka z wakacji,
oraz na monochromatyczne wyzwanie w Scrap Market


Dziękuję, za każde pozostawione "dobre słowo"
pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia


28 komentarzy:

  1. Piękne pudełko.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne cudeńko wyczarowane przez Ciebie - delikatne i eleganckie, cudnie wpleciona korona, kokarda, piórka i muszelki. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Przesliczne... az dech zapiera! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się pomieszało i nie wiem jakim cudem mój komentarz jest tam gdzie jest, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to nie przeszkadza, bardzo dziękuję za Twój komentarz :*

      Usuń
  5. Romantyczne, delikatne, piękne - pudełeczko na cudowne wspomnienia. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sobie pomyślałam :) i choć w tym roku nie byłam na żadnym wakacyjnym wyjeździe, to wspomnień jest cała masa, pewnie powstanie jeszcze nie jedno pudełko na skarby z tego lata :)

      Usuń
  6. O matko jakie cudne !!!! odsłoniłaś twarz... jesteś taka śliczna ...

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne! w Twoich pracach widać ile masz w sobie ciepła, delikatności i czułości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, czasami pozory mylą, ale bardzo bym chciała taka być.

      Usuń
  8. Anonimowy14.8.12

    Przepiękne! Urzekły mnie prezentowane przez Ciebie od pewnego czasu prace w morskich klimatach Są zachwycająco wysmakowane w każdym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14.8.12

    Z wrażenia zapomniałam się podpisać.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne pudełko i pomysłowo wkomponowane muszelki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca cudowna, klimatyczna, delikatna i mega kobieca!!! uwielbiam Twój styl. Tak mi przykro to napisać ale nie spełnia warunku tego wyzwania, bo miało pojawić się słowo wakacje. Chyba, że uda się to nadrobić.

    pozdrawiam ciepło
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Praca jest naprawdę piękna i klimatyczna! ;)
    A co z tym wyrazem "wakacje", o którym wspomniała już Hania?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie jak zawsze - niesamowitości!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełko na wakacyjne skarby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.