poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Chwile ...

Chwile-
to temat kolejnego wyzwania na blogu UHK Gallery Inspiracje,
moja propozycja dla rozwinięcia tego tematu to-
Chwile Mimowolnych Zauroczeń w Stolicy.


Jak wcześniej pisałam nie byłam w tym roku na żadnych wakacjach, 
ale udało mi się wraz z rodziną zorganizować 24 godzinny wypad do Warszawy,
oczywiście czasu było mało i w każdym odwiedzanym miejscu mogliśmy spędzić tylko Chwilę,
ale było fantastycznie!!!


Zrobiliśmy kilka zdjęć,
a po powrocie powstał z nich mały albumik,
zapraszam do oglądania


Tu przód i tył albumu


Tak wyglądają moje "Wakacyjne Wspomnienia",
dlatego mogę zgłosić moją pracę na wyzwanie w HopMart


Album jest składaczkowy, można go wiec oglądać z dwóch stron,
ze wzg na swoją konstrukcję zgłaszam go na wyzwanie w Scrapki-wyzwaniowo- Leporello




Album zgłaszam też na wyzwanie w Scrapek.pl- praca ze zdjęciem


i otrzymałam wyróżnienie




Jakoś tak się złożyło, że na większości zdjęć jest woda
ale ulubionym miejscem okazała się uliczka-Kamienne Schodki
dlatego pojawia się na 2 fotografiach.


Do wykonania albumu wykorzystałam następujące papiery z UHK Gallery:
Druczki Vintage
a na Was za udział w wyzwaniu do wygrania czeka cudowna kolekcja papierów
Sklepy Cynamonowe Brown Sugar

pozdrawiam Was gorąco
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

28 komentarzy:

  1. Piękny album z jeszcze piękniejszymi zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Bardzo stylowy, nastrojowy, nieprzekombinowany ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nimuszko, te słowa od Ciebie to wielki komplement!

      Usuń
  3. Piękny albumik zrobiłaś! Te zdjęcia w sepi idealnie pasują do papierków. Jeżeli pozwolisz to z przyjemnością się nim zainspiruję ). Pozdrawiam Francesca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francesco bardzo dziękuję,
      na większości stron jest papier z kolekcji Le Journal, czyli gazeta, bo też wyjazd był taki zwyczajny, w zwykły dzień, bez wielkiego planowania, ot spontanicznie pojechaliśmy. Tylko okładki są bardziej "wytworne", bo to w końcu Stolica :D A zdjęcia w sepii uwielbiam, choć kolorowe były niesamowite, pełne kolorów... może zrobię jeszcze jeden w kolorze???
      Będzie mi niezmiernie miło jeśli moja praca będzie dla Ciebie inspiracją- tylko daj znać, żebym mogła obejrzeć, ok?

      Usuń
  4. Pięknie to wygląda! A Kamienne Schodki należą do moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ... cóż więcej można powiedzieć - śliczny, dopracowany z każdej strony :) Cuda tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny albumik zdjęcia jak i kolorystyka rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album i świetne, nastrojowe zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda21.8.12

    Cudny albumik. Chwycił mnie za serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały składaczek. Jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando, Izo-Jasminum, Magdo i Kasiu bardzo wam dziękuję :* buziaki

      Usuń
  10. Świetne ujęcie tematu :)
    I fantastyczna pamiątka.
    Uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UHK Gallery- to dla mnie zaszczyt, że mogę pracować na tak pięknych papierach,
      dziękuję :*

      Usuń
  11. Wspaniały klimat. Piękny album i cudowne fotografie. Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twojego talentu. Zawsze z pomysłem, wyczuciem i pełne uroku :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewo ..przepiekna kreacja...cudowny minimalizm...vintage+sepia+wspomnienia ...i czego wiecej brak ...:) pozdrawiam z Islandi -Aneta-

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny albumik !!! Piękna okładka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Albumik wyszedł fantastycznie i ma dodatkowo niesamowity urok własnie prze zdjęcia w sepi :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu Hopmartu

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowicie klimatyczny! po prostu piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. no cóż, mogę tylko napisać, że wpadłam w stan mimowolnego zauroczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest prześliczny-bardzo klimatyczny.Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! świetnie dopasowane zdjęcia do papierów, czy tez papiery do zdjęć :)
    całość tworzy spójną opowieść - super!
    dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.