poniedziałek, 1 października 2012

Domowo

Dziś post domowy.
Domowy z kilku powodów:
po pierwsze dlatego, że siedzę w domu z mega przeziębieniem,
po drugie, za oknem jesienna szaruga, chłód więc dom to najlepsza oaza
po trzecie dlatego, że praca którą wykonałam dotyczy domu,
a dokładniej łazienki.

Jakiś czas temu dostałam od znajomych stojak na wino,
który pewnego dnia zawędrował do łazienki i to wcale nie dlatego, 
że pijam wino w wannie,
a wręcz przeciwnie, przestałam pić wino w ogóle
i ów stojak miał się nijak do salonowych czy kuchennych wnętrz.
Ale był fajny, miał ciekawy kolor pasujący do kilku elementów 
już mieszkających w moim saloniku kąpielowym
i postanowiłam przerobić go na stojak na ręczniki w mojej łazience. 


Przerobić to może za duże słowo,
ot zmieniłam mu etykietę na bardziej pasującą
i w wolne otwory włożyłam zrolowane ręczniki.


Pomysł ten uważam, za bardzo praktyczny, 
(pewnie zdarzyło się Wam prosić partnera o przyniesienie ręcznika,
gdy okazało się, że ten który wzięłyście 
zużył się do innej, nieplanowanej czynności).
 Jakoś tak wyszło,w mojej łazience 
że wszelkie półki zajmują kosmetyki i sprzęty potrzebne do pielęgnacji,
a na dodatkowe ręczniki zabrakło miejsca
tzn. docelowo będzie na nie szafa
ale tymczasem jej nie ma, choć mam piękną na oku
(chyba już się domyślacie dlaczego jeszcze nie stoi w mojej łazience?)
tak CENA!!!
Mam nadzieję, że wszystkich ewentualnych chętnych odstrasza skutecznie
i w końcu będę mogła ją kupić.


Do zrobienia etykiety wykorzystałam najnowsze papiery z UHK Gallery
z kolekcji Herbata z Malinami,
nie ukrywam, że ta kolekcja jest mi teraz najbliższa ze wzg na moje przeziębienie :)


Pracę zgłaszam na wyzwanie w scrapki-wyzwaniowo
pt" coś do łazienki"

pozdrawiam Was gorąco
trzymajcie się zdrowo
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

36 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Ale sesja chyba nie była robiona w łazience?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie była w łazience :)
      Choć pewnie wyszłaby lepiej pod wzg kolorystycznym bo ten papier ma dokładnie taki odcień jak moje łazienkowe ściany, ale światło nie pozwoliło mi się rozwinąć :) Może jeszcze spróbuję?
      Aniu dziękuję za Twój komentarz:*

      Usuń
    2. W tej aranżacji wygląda pięknie:)
      Myślę cieplutko o Tobie, Ewunia... i mam nadzieję, że niebawem poczujesz się już lepiej:*

      Usuń
  3. Fajnie to wymyśliłaś!!! Zdjęcia bardzo ładne:)

    uściski:)

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniuta-dziękuję za komentarz, zdjęcia mogłyby być lepsze, ale dzisiejsze światło pozwoliło tylko na takie :)

      Usuń
  4. Swietny pomysl i pieknie wyglada ! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bree, dziękuję- jeśli chodzi o praktyczną stronę tego stojaka to muszę przyznać, że świetnie się sprawdza.

      Usuń
  5. Świetnie to wymyśliłaś! Stylowy ten stojak bardzo:) Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BETIK, dziękuję -jak czytam takie komentarze to od razu mi lepiej :D

      Usuń
  6. Ewcia wpadlas na niesamowity pomysl, strasznie podoba mi sie ten stojaczek na reczniki, bardzo efektownie wyglada.
    Zdrowka zycze.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ateno, dzięki, nie tylko za ten komentarz :*

      Usuń
  7. Bardzo oryginalne rozwiązanie ! a papier z Gallery też mi się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brydzia, dzięki.
      Papiery są genialne!!!

      Usuń
  8. Genialny pomysł i jego realizacja również!
    Pozdrawiam "malinowo" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająk, bardzo dziękuję za komentarz:*

      Usuń
  9. Świetny pomysł! Stojaczek na ręczniczki wygląda przepięknie. Zdrówka Ci życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa, świetny pomysł!
    a wykonanie jak zwykle genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, piękne wykonanie i do tego jakie praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne wykorzystanie stojaka :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabrinam, jak dawno Cię nie było, nawet nie wiesz jak sie cieszę, że się odezwałaś :*

      Usuń
  13. Ciao EWA...
    Un accessorio particolare e di gran lusso. Hai molto talento...
    un abbraccio Ada
    Grazie per i commenti che lasci nel mio blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł !! Pięknie wyszło i ja również życzę Ewciu zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale miałaś mega ppomysł, to jest fantastyczne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2.10.12

    Dawno nic tu nie napisałam (choć zaglądam systematycznie), bo ciągle przychodzi mi na myśl to samo, a ileż razy można powtarzać: piękne, cudne, urocze itd. - w końcu to trochę nudne. Pomysł ze stojakiem rewelacyjny!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i świetne zastosowanie wymyśliłaś!!! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze-dużo zdrówka. Po drugie genialny pomysł, lubię jak w prosty sposób można wykorzystać to co juz mamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak widać kochana najlepsze i najbardziej odkrywcze są te najprostsze pomysły. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!! O takim czyms marze moze kiedys sie doczekam po pierwsze duuuuuzej lazienki a po drugie takiego wlasnie cudaka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. padłam, genialny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczny pomysł!!! tylko pozazdrościć takiego eleganckiego dodatku do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.