środa, 8 lutego 2017

W prostocie siła

Proste rozwiązanie są najlepsze, czasami tylko kusi by spróbować robić coś inaczej, pokomplikować a na końcu i tak wraca się do starych, sprawdzonych sposobów.

Tym razem mowa o Walentynkach :)

Zrobienie prezentu dla kobiety jest takie łatwe, prawda?!
Jest tyle podpowiedzi na rynku, że tylko zasobność portfela może ograniczać,
gorzej gdy się ma taką żonę jaką jestem ja.
No bo niby nieskomplikowana, jak mówię "tak" to myślę tak, gdy mówię "nie" to myślę nie, a "może" oznacza pole do dyskusji. Proste, prawda!
Tylko, że taki model ma też swoje wady, 
bo nie lubię babskich prezentów!!!
Nie cieszą mnie kwiaty, biżuteria, perfumy czy bielizna, oj nie!
Wszystko to jakoś tandetne wydaje mi się w tym dniu.
Nie przepadam też za wyjadami-niespodziankami, czy wyjściami do knajp w których tego dnia jest tyle Miśków i Kotków, brrrr, okropność.
Co chciałabym dostać tego dnia?
Buziaka na Dzień dobry, jak zawsze, śniadanie do łóżka i skromną kartkę z miłym wyznaniem!
Ot co!
Koleżanka powiedziała mi niedawno, że nie mam tego mówić przy jej mężu, bo stwierdzi że jednak wybrał nie taką żonę, więc milczę ale nikt mi nie zabronił tego napisać :)




Prosta kartka z grafiką od Janet i pies (jako symbol wierności) własnoręcznie uszyty.
Mam nadzieję, że jednak nie przekombinowałam, bo ja tu piszę o sobie ale przecież Druga Połowa też czeka na prezent i wyznanie.
A tak zupełnie na poważnie to naszym wspólnym prezentem na Walentynki będzie zmywarka, stara się zbiesiła i nie chce z nami gadać, może możesz coś polecić?






Pozdrawiam
Eva
Mimowolne Zauroczenia



7 komentarzy:

  1. jak zawsze bardzo stylowo i elegancko. Nawet piesek dostał elegancką kość :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie najlepszy prezent na Walentynki - taka przyjaciółka, o którą nie trzeba być zazdrosną. :)))))
    A karteczka jak zawsze świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa kartka a piesek słodziutki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha to mamy podobnie , tak to tak, nie to nie , a może daje możliwości ;) ale wg niektórych to najgorszy model do dawania prezentów , wymagające to wysiłku a nie tylko iść do sklepu kupić perfumy albo majtki, a tak przecież jest najprościej ;)
    Kartka jak zwykle cudna .
    Co do zmywarki ja mam Siemensa i jestem bardzo zadowolona , choć to stary model pewnie już na rynku nie dostępny .

    OdpowiedzUsuń
  5. W prostocie siła, w prostocie wdzięk :)
    Cała Ty Ewuniu :))))
    Karteczka piękna... wymowna, nieskomplikowana, nieprzekombinowana.
    A piesio ... słodziak z niego :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, a piesek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.