poniedziałek, 27 lutego 2017

Karnawałowo

Och, jaki długi Karnawał mamy w tym roku, prawda?!
Jest jednym z najdłuższych w obecnym stuleciu.
A i pogoda za oknem coraz lepsza (bardziej wiosenna), dziś na termometrze 13 stopni na plusie a to koniec lutego.


Słowo Karnawał pochodzi z włoskiego "Carnevale", czyli "żegnaj mięso"
a ja mam wrażenie że coraz częściej żegnamy się z żalem nie z mięsem a ze słodyczami.


Przecież dlatego i Tłusty Czwartek i Ostatki, to pączki, faworki, chruściki, bezy i torty itp.
Coraz rzadziej na stołach w te dni goszczą golonki, schaby czy szyneczka.





A Ty za czym będziesz tęsknić najbardziej?


Życzę Ci samych słodyczy
XOXO

Eva



4 komentarze:

  1. Kocham słodycze, to fakt niepodważalny i bez nich ciężko mi się obejść.
    Masz racje Ewo ...żal ściska, kiedy rozstania nadszedł czas !
    Staram się kolejny raz, kolejny rok postować, odmawiając sobie słodkich przyjemności. Ale ciężko jest...
    Marzec obfituje u mnie w rodzinie mnóstwem imienin i urodzin.
    Moje imieniny, potem imieniny cioci, wujka i to wszystko razy 3 !!!
    Masakra ! Placki, ciasteczka, a Becia, jak chodzący wulkan :)
    Patrz i nie tykaj ... jak z tym żyć ?:)
    Cieplutko Cię pozdrawiam !
    p.s. uwielbiam Twoje kadry !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec karnawału , koniec ze słodyczami u mnie aż do świąt. To takie ćwiczenie własnej silnej woli :-). Pączusia zjadłam ostatniego właśnie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodycze, niby nie muszę, kiedy niby mogę, ale jak teraz się zawzięłam i ćwiczę i nie mogę nic słodkiego to mi często tak się chce że aż boli! Ech, Piękne Twoje zdjęcia wszystkie, pełne smaku i elegancji, pozdrawiam ciepło Dora

    OdpowiedzUsuń
  4. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.