środa, 26 lipca 2017

Nastawiłam się pokojowo cz.1


Lato trwa w najlepsze,
co prawda pogoda nie rozpieszcza ale przynajmniej daje inne możliwości, jakie?


zmian we wnętrzach.

Nie, nie jakiś wielkich,
mam na myśli małe kosmetyczne zmiany, które cieszą oko.

Czytaj-zakupy :) durnostojek i kurzołaepk


Kupiłam takie oto ptaszysko na długich, zgrabnych nogach...
dobra przyznaję się nie jedno






Pudełek też chyba jeszcze nie pokazywałam?



i kupiłam coś jeszcze
ale o tym w następnym poście :)


Mam nadzieję, że zajrzysz
pozdrawiam
Eva
Mimowolne Zauroczenia

4 komentarze:

  1. Zaglądam :-). Widzę że podobnie jak u mnie muszelki dekorują wnętrza. Taka namiastka plaży bo na dworze nie ma mowy o spacerach nad brzegiem jeziora bo ciągle pada i temperatura nie letnia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię sobie kupić jakieś fajne dodatki!
    Wcale Ci się nie dziwię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dekoracje. Sam bym z chęcią podobne postawił u siebie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.