czwartek, 13 lipca 2017

U Cioci na Imieninach

Nie wiem czy mnie się tylko wydaje, czy obecnie imienin się nie obchodzi.
Pamiętam czasy (jeny, poczułam się jak własna Babcia) gdy w każdą sobotę wraz z rodzicami szłam do jakiejś cioci lub wujka na imieniny a teraz nic.

Dlatego z przekory zrobiłam kartkę imieninową.


A jak tam u Ciebie z obchodzeniem imienin?








Kartkę ozdobiłam napisem z Crafty Moly

Całusy 
Eva
Mimowolne Zauroczenia

P.S. Chyba jednak się myliłam, kartka już znalazła sobie nowy dom.

9 komentarzy:

  1. Anonimowy13.7.17

    Ewa, dokładnie tak było też to pamiętam. W szczególności na naszym osiedlu ciągle się u kogoś było na imieninach. W dodatku przy suto zastawionym stole i ze śpiewem na ustach. Niezapomniane czasy... Dobrze że o t wspominasz, może najwyższy czas do tego powrócić? Pozdrowionka Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, dokładnie tak było też to pamiętam. W szczególności na naszym osiedlu ciągle się u kogoś było na imieninach. W dodatku przy suto zastawionym stole i ze śpiewem na ustach. Niezapomniane czasy... Dobrze że o t wspominasz, może najwyższy czas do tego powrócić? Pozdrowionka Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda moja mama i tata zapraszali gości w sobotę jak mieli imieniny. Było super. Ja zapraszam koleżanki na urodziny a jak nie wypali to na imieniny. To taki sposób podtrzymywania kontaktów :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Нежно, прекрасно творение, поздравления!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie spostrzeżenie, imieniny są jak gdyby teraz przeżytkiem.
    A karteczka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, pełna lekkości i klasy! Imieniny obchodzi się hucznie w Małopolsce i tam też świętowałam swoje - 22 lipca - podczas wakacji :) Teraz rzeczywiście jest jakby mniej imieninowo i wiele osób świętuje przede wszystkim urodziny. Miło zobaczyć imieninową kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze elegancja na najwyższym poziomie! :)
    Zdrówka

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy29.8.17

    Hello!! I'am glad to read the whole content of this topic and am very excited.Thank you.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.