czwartek, 13 lipca 2017

U Cioci na Imieninach

Nie wiem czy mnie się tylko wydaje, czy obecnie imienin się nie obchodzi.
Pamiętam czasy (jeny, poczułam się jak własna Babcia) gdy w każdą sobotę wraz z rodzicami szłam do jakiejś cioci lub wujka na imieniny a teraz nic.

Dlatego z przekory zrobiłam kartkę imieninową.


A jak tam u Ciebie z obchodzeniem imienin?








Kartkę ozdobiłam napisem z Crafty Moly

Całusy 
Eva
Mimowolne Zauroczenia

P.S. Chyba jednak się myliłam, kartka już znalazła sobie nowy dom.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy13.7.17

    Ewa, dokładnie tak było też to pamiętam. W szczególności na naszym osiedlu ciągle się u kogoś było na imieninach. W dodatku przy suto zastawionym stole i ze śpiewem na ustach. Niezapomniane czasy... Dobrze że o t wspominasz, może najwyższy czas do tego powrócić? Pozdrowionka Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, dokładnie tak było też to pamiętam. W szczególności na naszym osiedlu ciągle się u kogoś było na imieninach. W dodatku przy suto zastawionym stole i ze śpiewem na ustach. Niezapomniane czasy... Dobrze że o t wspominasz, może najwyższy czas do tego powrócić? Pozdrowionka Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda moja mama i tata zapraszali gości w sobotę jak mieli imieniny. Było super. Ja zapraszam koleżanki na urodziny a jak nie wypali to na imieniny. To taki sposób podtrzymywania kontaktów :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Нежно, прекрасно творение, поздравления!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam takie spostrzeżenie, imieniny są jak gdyby teraz przeżytkiem.
    A karteczka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, pełna lekkości i klasy! Imieniny obchodzi się hucznie w Małopolsce i tam też świętowałam swoje - 22 lipca - podczas wakacji :) Teraz rzeczywiście jest jakby mniej imieninowo i wiele osób świętuje przede wszystkim urodziny. Miło zobaczyć imieninową kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze elegancja na najwyższym poziomie! :)
    Zdrówka

    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello!! I'am glad to read the whole content of this topic and am very excited.Thank you.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.