czwartek, 20 września 2018

Na Opak

Zupełnie nie wiem jak to się dzieje,
że mam w sobie jakąś przekorę,
nad którą do końca nie panuję.

I kiedy dostałam premierową kolekcję Lemoncraft
od razu postanowiłam zrobić kartkę kompletnie nie oddającą charakteru kolekcji,
która jest (ta kolekcja) przesłodko różowo-beżowa.

Do obejrzenia całej kolekcji zapraszam na blog Lemoncraft,
tam znajdziesz też cudowne inspiracje DT.

A oto moja inspiracja



Nie mam żadnej awersji do różu a wręcz go lubię,
ale gdy zobaczyłam te piękne beże, deski, spękania, wiedziałam że to co powstanie musi mieć klimat vintage,
a róż jakoś się nie wpisywał w ten charakter, który chciałam osiągnąć.
Myślę jednak, że to pokazuje iż kolekcja jest wielowymiarowa i ma wiele zastosowań, co jest jej wielkim atutem.


Mało tego kartka oprócz tego, że wygląda (tak czy inaczej),
dodatkowo ma walory zapachowe.
Kwiaty i gazę, którą umieściłam na kartce farbowałam espresso. 




Całuję
XOXO
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Pracę zgłaszam na TO wyzwanie



w pracy użyłam sznurek z 13@rts 

7 komentarzy:

  1. Cudnie wyszła!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna klimatyczna praca:) ten brązik świetnie przełamuje biel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dość że piękna to jeszcze pachnie-brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię beże i kartka wyszła pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful! Thanks for playing with us at 13 Arts :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.