poniedziałek, 15 października 2018

Jak we mgle

Hej, hej Kochana!

Jesień,
uwodzi mnie każdym spojrzeniem, ba westchnieniem nawet.

Poranna mgła nie jest szara tylko pastelowo-morelowa, zauważyłaś?
Tak mnie to zachwyciło, że postanowiłam zrobić kartkę w takim właśnie klimacie,
oto ona:



Jest to moja inspiracja stworzona dla Lemoncraft,
wszystkie użyte materiały znajdziesz w rozpisce na firmowym blogu Lemona.






A tak się prezentuje, gdy za moment zaszło słońce i została uchwycona w chłodnym świetle,
która bardziej do Ciebie przemawia?
Jestem ogromnie ciekawa Twojej opinii.


Całuję
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

13 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentuje! Mnie urzeka fotografowana w słońcu, jest pełna jesiennego uroku jaki opisujesz. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, cudowne. Świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna "mglista" karteczka, obie wersje mi się podobają. Uwielbiam takie delikatne, ulotne niemal prace.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, w słońcu szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz tu trafiłem i jestem zachwycony Pani dziełami! Czy można kupić jedną z kartek?

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.