czwartek, 11 października 2018

Z Tortem

Hej, hej Kochani
dziś jest tak pięknie, że nic tylko korzystać z pogody.
I taka aura ma być również w sobotę,
kiedy to niejedna para powie sobie sakramentalne TAK!

A później, wesele do białego rana,
przypuszczam, że nawet impreza plenerowa mogłaby się udać.

Do takiego wesela pasuje tort ubrany w lekkie warstwy śmietany i kwiaty.

I oto on:


a w dodatku jest kompletnie nietuczący.



Karnet ślubny wykonałam  jako inspiracja dla LemonCraft,
na firmowym blogu znajdziesz pełen wykaz materiałów i trochę inne zdjęcia.
Jestem bardzo ciekawa, które bardziej Ci się spodobają?


Cudownego dnia Ci życzę


Ewa
Mimowolne Zauroczenia

10 komentarzy:

  1. Przepiękna!!! Tort fantastyczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na kartkę. Podoba mi się ten warstwowy tort. Ale kremowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Pierwszy raz wpadłam na Twojego bloga i jestem zachwycona Twoimi dziełami! Kartki są przepiękne i wyglądają jak z bajki! Niedługo przyjaciółka ma wesele, więc kartę na pewno znajdę u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. O Mamusiu, co za fantastyczna kartka!!! Tort jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta śmietana jest urzekająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona....

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.