poniedziałek, 15 lipca 2019

Spacer po Plaży

Swój wyjazd nad morze (w tym roku) mam już za sobą,
było cudownie!
Wspaniała pogoda, ciepła woda w Bałtyku (tak było!),
plaże bez parawanów, za to z mnóstwem muszelek i patyków.

Codzienne, wieczorne spacery kończyły się tym, 
że wszyscy mieliśmy kieszenie pełne skarbów.

Teraz nastał czas by je wyeksponować.
Z pomocą przyszedł Lemoncraft ze swoja nowiutką kolekcją Dom Róż Extra
oraz Agateria z produktami z HDFu.



Z całej gamy produktów wybrałam dużą okiennicę,
którą okleiłam papierem o motywie desek
i powstało coś, na czym mogę prezentować moje znaleziska,
a także zdjęcia z wyjazdu.


Starałam się odwzorować układ drewna jaki jest na prawdziwych okiennicach, więc pracy było troszkę,
okiennica jest całkiem spora, wiec trzeba było łączyć papier,
ale z efektu, jestem bardzo zadowolona.
I już mam pomysł na kolejny projekt.


A jak tam, Twoje wakacje?

Całuję
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

2 komentarze:

  1. super praca,moje wakacje jeszcze czekają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, a ja tak kocham morskie klimaty:) pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.