czwartek, 16 stycznia 2020

Szczęśliwa Trzynastka

Hej,
niejednokrotnie pisałam tu o tym, jak bardzo lubię liczby, oczywiście niektóre lubię bardziej a inne są dla mnie obojętne. Ale generalnie są dla mnie ważne. Nie wiem czy pamiętasz, ale ten blog właściwie od tego wystartował, pierwszy post bowiem, był właśnie o magii liczb.

Bardzo lubię liczby pierwsze, bo mają w sobie coś pięknego, są same dla siebie, idealne.
I taka właśnie jest 13!
Liczba, która jednych przeraża a innym daje szczęście.
I moje szczęście z 13 zaczyna się właśnie teraz!
Już oficjalnie mogę się pochwalić, że jestem projektantką w Teamie P13.

Kiedy otworzyłam paczkę z materiałami DT,
ucieszyłam się jak dziecko w sklepie z zabawkami.
I zaczęłam wycinać.
Nie mogłam się oprzeć.
Nie mogłam też, poprzestać na wykorzystaniu w moim pierwszym projekcie tylko jednej kolekcji,
bo wszystkie są takie piękne. Poza tym one cudownie ze sobą współgrają, dopełniają się nawzajem. 

Zatem, zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej inspiracji dla P13:



Cały wykaz użytych materiałów znajdziesz na blogu P13




Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

MATERIAŁY:
Papiery P13
Tekturki Crafty Moly

4 komentarze:

  1. Ewo przekonałam kiedyś Twojego bloga i liczby niejednokrotnie się przewijają. Uwielbiam Twoje prace, i lubię markę P13. Gratuluje Ci z całego serca i bardzo się cieszę, że mogę zobaczyć Twoje inspiracje także z kolekcji piątkowych. Pozdrawiam cieplutko ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.