środa, 1 stycznia 2020

Lata dwudzieste...

Witaj!
I nastały lata dwudzieste!
Zawsze marzyłam by móc żyć właśnie w tej epoce, pełnej cudownej twórczości, pokoju i niesamowitej atmosfery i proszę, udało się.
I choć nie mam wehikułu czasu, to będę spełniać swoje marzenia już od dziś :)
Bo przecież bardzo wiele zależy od nas samych, od naszego podejścia i nastawienia.

Ten rok zapowiada się bardzo ciekawie ale o tym na razie sza.

Tymczasem zapraszam Cię do zabawy z Crafty Moly,
nowy rok, nowe wyzwanie
mam nadzieję, że dołączysz!
Zatem zaplanuj swój 2020 rok!



Postanowiłam zrobić kalendarz kostkowy,
jak pewnie pamiętasz moje scrapowe miejsce, znacznie różni się od tych, które można znaleźć w sieci,
nie ma w nim pastelowych barw, króluje za to beż z czernią i nuta złota.


Malując kalendarz wyglądałam troszkę jak kominiarz ale wyszłam z założenia, że to bardzo dobry znak na Nowy 2020 Rok, wszak kominiarz to symbol szczęścia.
Gdy baza wyschła, przyszedł czas na dekorowanie tekturkami z Crafty Moly.
Wykorzystałam piękne duże cyfry, by wykonać taki kalendarz potrzebne będą 2 zestawy, ponieważ 0,1,2 powtarzają się na każdej kostce. Dodałam też zegar oraz napis. Bo wyjątkowy dzień zdarza się codziennie. Jest jeden jedyny, wyjątkowy-nigdy się nie powtórzy.



Życzę Ci pięknego 2020 roku!

Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

7 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo ów jest Dniem Wyjątkowym; jedynym w roku, zatem wszystkiego najlepszego, samych dobrych i szczęśliwych chwil ;)
    Ps. a już przez ułamek sekundy zatrwożyłam się, patrząc na zdjęcie na FB, że zmieniłaś wystrój bloga na brązy, do twarzy bowiem Tobie w beżach, ecru z nutką złota ;) <3
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co piękne i dobre na ten Nowy Rok, niech się zawsze szczęści :) Pozdrawiam - Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten Twój kalendarz :) Wspaniałego roku 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.