środa, 8 lipca 2020

Letnie klimaty

Dzień dobry, dzień dobry...

Coś to lato nie do końca jest przekonane, czy już jest czy jeszcze go nie ma?
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Po pierwsze poziom wód wzrasta, podlewać nie trzeba i jest czas by zadbać o siebie i o dom.

Zatem dziś zapraszam do mojej łazienki, w której spędzam ostatnio sporo czasu.
I to wcale niekoniecznie na pielęgnacji własnego ciała, bo co rusz to coś przestawiam.



Mam to szczęście, że w mojej łazience mieści się szafa a właściwie witryna.
To w niej właśnie przechowuję kosmetyki i ręczniki.


Jest też sporo miejsca na ozdoby i dodatki.
Postanowiłam wpleść letni motyw i postawiłam obrazki z POSTER STORE
wewnątrz witryny muszlę a na szafie plakat przedstawiający Koloseum.


Jeszcze przez kilka dni masz możliwość zamówienia plakatów z 30% rabatem
wystarczy, że wpiszesz kod
mimowolnezauroczenia2020
rabat jest na plakaty z wyłączeniem kategorii Selection.




Całuję
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.