piątek, 3 lipca 2020

Z Sową

Dzień dobry, dzień dobry

czasami nie ma mnie tu przez tydzień a czasami jestem dzień po dniu,
mam nadzieję, że wolisz te drugą opcję :)

Dziś zapraszam do obejrzenia inspiracji jaką stworzyłam dla Digital Paper by Janet:



Kolorystyka kartki została podyktowana przez grafikę przedstawiającą dziewczynę z sową.
I choć jest to zestaw barw, który stosuję nieczęsto, to przyznaję, że kartkę robiłam z wielką przyjemnością.


Uważam, że nadaje się na życzenia urodzinowe dla nastolatki a także jako kartka gratulacyjna z okazji zdanych egzaminów. 




Mam nadzieję, że Cię zainspirowałam?

Pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

4 komentarze:

  1. Świetna kartka, troszkę inna niż Twoje rozmyte pastelki, ale też ciekawa.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤍 Latte House bardzo dziękuję :* Uważam, że tylko dzięki zmianom idziemy do przodu, staram się rozwijać na różnych płaszczyznach, próbować nowych rzeczy.

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.