środa, 9 maja 2012

Na Zielonej Trawce

Odkąd pamiętam miałam jedną, ulubioną porę roku-LATO!
Jako że, urodziłam się zimą miałam nawet w planach obchodzenie 
latem "połówek" i choć do "39 i 1/2" jeszcze mam trochę czasu,
wciąż uważam, że to świetny pomysł,
żeby celebrować te połówki,
co Wy na to?

Ale do sedna,
muszę się Wam przyznać, że
 teraz zakochałam się i w Wiośnie,
właściwie nie wiem dlaczego dotychczas nie widziałam 
tych wszystkich pięknych rzeczy dziejących się w przyrodzie?

Tych cudownie zielonych przyrostów w iglakach, świeżych listków na liściastych,
pąków kwiatów wybuchających w ciągu kilku chwil,
i tej przepięknej, świeżej zieleni trawy.

I właśnie dziś rusza kolejne wyzwanie na blogu UHK Gallery-Inspiracje
pt:" Na Zielonej Trawce"
oto moja interpretacja tego tematu


Kartkę wykonałam z żółtego  i  kremowego papieru z UHK Gallery,


dodałam wycięte ptaszki, klatkę z tektury, tiul, piórka, gałązki i wstążkę.


Bo czymże byłby wypoczynek na trawie 
bez upajania się wspaniałym śpiewem ptaków,
które cieszą się z wiosny jakby zostały uwolnione z klatki,
szukają miejsc na założenie gniazd, 
ścielą swoje nowe domki najlepszym puchem z własnych piór.
A skoro są ptaki to zgłaszam moją pracę na wyzwanie w Magicznej Kartce.
Na zbliżeniu poniżej widać, że za pomocą orgazowej wstążki powstała falbanka,
dlatego też kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrap Cafe.


Pozdrawiam Was ciepło
Ewa-Mimowolne Zauroczenia


i jeszcze jedno
Czekoczyna zaprasza na swoim blogu na wspaniałe Candy!

przepraszam za jakość dzisiejszych zdjęć, 
zrobiłam pewien eksperyment i jak widać się nie powiódł :)
 postaram się by następne były lepsze.

23 komentarze:

  1. Cudna!!! leciutka i niezwykle wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9.5.12

    podziwiam Twoje wyczyny z papierem oj podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba na Twojej 'zielonej trawce' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, dziękuję za odwiedziny i udział w candy, ale przede wszystkim dziękuję Ci za te przepiękne słowa które u mnie zostawiłaś. Naprawdę rozjaśniłaś mi dzień. Dziękuję :*
    Wiedzę, że tworzysz piękne prace. Uwielbiam tą kartkę i tym bardziej cieszę się, że poznałam Twojego bloga. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wiosny chyba dojrzewa się z wiekiem, jako dziecko uwielbiałam zimę, później zdecydowanie lato, a jeszcze później wiosnę, ta budząca się do życia zieleń, te pierwsze listki nieśmiało otwierające się na świat, nieustający śpiew słowików za oknem niedający spać... mogłabym tak bez końca ich słuchać

    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka mnie powaliła. jest prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za Wasze komentarze dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. iście wiosenna kartka, ponadto szalenie elegancka i bardzo delikatna

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka i jak zwykle urocza sceneria zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna interpretacja tematu.
    A co do polowek to pewnie ze jestem na tak:))))))
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocz ta Twoja karteczka fajnie że Cię znalazłam , a co do wiosny to uważam , że cudowna pora roku , bardzo niesamowita.... Pa ...wpadnij do mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oszałamiająco elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest :)
    Jak wszystkie Twoje :*

    To na creme czy na mohito? Bo się nie mogę zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna eteryczna karteczka. Cała Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jak zwykle subtelna i klimatyczna. Nie zauważyłam żeby ze zdjęciami było coś nie tak. Twoje fotki zawsze mnie zachwycają. Co do wiosny to ja ją zawsze lubiłam, ale to fakt że z czasem postrzega się świat troszkę inaczej. Kiedyś przeszłabym obojętnie przy rabacie z konwaliami. Teraz staję, wdycham ten niesamowity zapach i też się zastanawiam dlaczego kiedyś to na mnie nie działało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczna! Świetnie z tym motywem nut:) I kolory cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest- taka delikatna w pastelowych kolorkach- CUDO!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tu do Ciebie zaglądać... aż nie wiem co napisać sensownego - wspaniała kolejna kartka, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jest cudna!! Może mnie natchnie bo mam przestój...
    No piękna no :) I zdjęcia też :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwim tą śliczną karteczkę i troszę zazdroszczę, dlaczego? Tworzysz same cuda a ja do papieru mam dwie lewe ręce.
    Pozdrawiem cieplutko i zapraszam do siebie na Candy http://domowezaciszepetronelki.blogspot.com/2012/05/pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.