niedziela, 27 maja 2012

Z Filiżanką Kawy

O mojej miłości do kawy pisałam tu już nie raz,
ale mogę powtórzyć raz jeszcze
KOCHAM KAWĘ
najbardziej tę pierwszą pitą tuż po przebudzeniu,
jest zapowiedzią wspaniałego dnia!

A dziś chciałabym Was zaprosić
 na kolejne wyzwanie w UHK Gallery-inspiracje
tym razem związane z kawą właśnie
pt "A Cup of Coffee"



Temat potraktowałam nie wprost,
na mojej kartce nie ma bowiem filiżanki,
ale zastosowałam kolorystykę kawy rozbielonej mlekiem,
do stworzenia pracy użyłam ten przepiękny papier z UHK Gallery,
wstążkę i tekturki.


Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednim postem
XOXO

Ewa
Mimowolne Zauroczenia



10 komentarzy:

  1. Śliczna! Dla miłośnika kawy doskonała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze rozumiem Twoją miłość do kawy i to właśnie tej pitej zaraz o poranku...
    Kartka śliczna, kawka z mleczkiem jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna, jaka delikatna !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, subtelnie:-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeny jaka piekna, Ewcia ja sie tu powtarzam ale naprawde uwielbiam Twoje prace.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. FANTASTYCZNA! Bardzo delikatna i elegancka! Cudo...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kolory,całość delikatna i wyważona!Przepiękna kartka!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, ja tez uwielbiam kawę!!!! Kartka jest jak lekkie macchiato z bardzo spienionym mlekiem - cudnaaaa:) Normalnie czuję się skuszona na to wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.