wtorek, 13 maja 2014

Prosta kartka dla faceta

Z kartkami dla mężczyzn nie jest łatwo
bo nie może być kwiatków, koronek czy pereł
dzisiejsza kartka jest tych elementów pozbawiona,
jest prosta choć wielowarstwowa
i taka trochę jakby nie moja :)


Kartka jest dla miłośnika jednej z marek z branży motoryzacyjnej.
Opiera się na zawarciu loga i elementu jakim jest koło.
Napis powstał dzięki burzy mózgów na FB-
za wszystkie propozycje rozwinięcia skrótu BMW bardzo dziękuję :)
Musiałam podjąć jakąś decyzję i wybór padł na propozycję Kobens
czyli Bardzo Mocno Winszuję
fajne i uniwersalne bo pasuje na każdą okazję.


Kartka w całości jest wycinana za pomocą nożyczek,
jedynym gotowym elementem jest felga -sprawdziłam, taki typ występuje w realu ;)


do zrobienia tej kartki wykorzystałam tylko jeden papier scrapowy
z tego zestawu,
jedna jego strona jest szara a druga niebieska.

Kartkę zgłaszam na TO wyzwanie


Kochani, mam do Was prośbę,
pamiętacie mój wianek ze skorupek?


zgłosiłam go na konkurs w Werandzie
gdyby Wam się chciało poświęcić 7 minut na rejestrację
 (wystarczy podać imię, nick, mail i hasło)
i zagłosować na moją pracę-będę ogromnie wdzięczna :*

Głosować można do 19 maja
zaznaczając taką ilość gwiazdek na jaką wg Was zasługuje moja praca
6 to najwyższa ocena-zagłosować można tylko raz.

pięknie dziękuję za oddane głosy 
XOXO
pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

29 komentarzy:

  1. Bardzo męska :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kartka :) Generalnie dla mężczyzny to super wzór :) Na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta ? genialna ! 100% mężczyzny w mężczyźnie ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest! I dodam ze IDEALNA dla mojego meza :))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak,z męskimi zawsze jest trudno! Z zadania wywiązałaś się na 200%:)Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na męską super.
    Pozdrawiam
    Ps. głosik na wianek oddany

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa interpretacja, zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest genialna i podoba mi się rozwinięcie BMW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kertka tak jak piszesz dla faceta nie jest łatwa a tobie się udała w 100 procentach :-). I zawarłaś marzenie nie jednego mężczyzny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewunia, a czy już wiesz, że wygrałaś grafiki u Janet?! :D:D:D
    Strasznie się cieszę, że to Ty :)

    Trzeba to opić ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! Ty zawsze wymyślisz coś niespotykanego :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niekonwencjonalna a to się ceni ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :) (z poprawką :P)

      Usuń
  13. Hmm, a czemu ja myślałam, że to BMW to ma być na ślub? (stąd moje rozwinięcie skrótu)

    Kartka super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.