środa, 12 grudnia 2012

12.12.2012

Kochani,
taka data jak ta dzisiejsza jest absolutnie wyjątkowa.
A wiecie, że mam słabość do liczb :)
od tego zaczęła się moja przygoda z blogowaniem.

Postanowiłam, że trzeba to uczcić!!!
Zatem zapraszam na
C A N D Y
lubicie?


Skoro tak, to zapraszam do zapoznania się ze szczegółami,
ponieważ zasady są trochę inne niż zazwyczaj,

*po pierwsze, poczęstujcie się zdjęciem, które jest powyżej 
i umieśćcie je u siebie na blogu (może być na pasku bocznym) 
wraz z linkiem zwrotnym do tego posta,

*po drugie, będzie mi miło, jeśli dodacie mój blog do obserwowanych

*po trzecie, napiszcie na adres email : decoracje7@gmail.com
życzenia , obojętnie z jakiej okazji- Zaślubiny, Chrzest, Urodziny, Święta
co Wam przyjdzie do głowy, życzenia mogą być Waszego autorstwa 
lub mogą być cytatem z kogoś- jeśli będziecie wysyłać takowe, to poproszę o zaznaczenie autora.
Proszę w tytule maila wpisać CANDY.
Jestem ogromnie ciekawa co Was wzrusza, co Wam daje radość, jakie słowa lubicie czytać?


Przedmiotem Candy jest  misa (bez zawartości widocznej na zdjęciach)
Misa jest sporych rozmiarów ma ok. 27 cm średnicy.
Jest nowa.
W Candy udział może wziąć każdy,
jeśli macie bloga to w mailu poproszę o link do niego,  z chęcią go odwiedzę,
ale jeżeli nie macie bloga to nic nie szkodzi.
Maile można przesyłać do 21 stycznia 2013 r.do godz. 23:59
(tego dnia mój blog będzie obchodził 2 urodziny)
Ogłoszenie wyników pojawi się na blogu do 28 stycznia 2013 r.

życzę Wam świetnej zabawy
pozdrawiam
Ewa
Mimowolne Zauroczenia

Tak się składa, że całkowita liczba wyświetleń mojego bloga
powolutku zbliża się do 121212,
fajnie,co?
Może własnie dziś uda się złapać tę liczbę i tutaj.

51 komentarzy:

  1. Powiadają, że pierwszy nie wygrywa- a co mi tam, staję pierwsza w kolejce :)
    -jestem już obserwatorem od jakiegoś czau, bo stronka inspirująca
    -banerek na pasku bocznym na: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/ (też nieśmiało proszę o dołączenie do obserwatorów)
    -a teraz lecę na Twoją "pocztę" wysłać życzenia
    -pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadwigo, fajnie że masz ochotę na Candy- czekam na mail od Ciebie :)

      Usuń
  2. Bardzo chętnie!! :)
    Banerek na blogu, a życzenia prześlę za moment. :)
    obserwuję już od jakiegoś czasu, serdecznie pozdrawiam :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne candy :) a data cudna a ja mam dziś imieniny i wszyscy mówią że w taka magiczna datę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu-najlepszego!!!
      Rzeczywiście to magiczna data.
      Fajnie, że Candy Ci się podoba, mam nadzieję że się skusisz i weźmiesz udział.

      Usuń
  4. To i ja stanę w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna zaglądam do Ciebie tylko ze ja to z pisaniem na bakier stoję .Prace twoje są takie delikatne i zwiewne uchwycone pięknie w obiektywie jestem pod wrażeniem .I nie chodzi tu o żadne wygrane bo to tylko zabawa chciałam ci tylko napisać wiem wiem czytasz to bardzo często tylko ,że ja często tu nie psuje ale chyba zacznę :).Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi być ten pierwszy raz,
      fajnie, że zdecydowałaś się napisać:)

      Usuń
  6. Chętnie przyłączę się do zabawy . Obserwuję już dość dawno, baner zamieszczę u siebie na blogu a życzenia wyśle niebawem.
    Dodam że u mnie od pewnego czasu podobne Candy również z życzeniami tyle że światecznymi :) Zapraszam!!
    PS. To zapięcie, o które pytałaś przy kopercie w exploding box to nic innego jak samoprzylepne rzepy pasmanteryjne, które kupiłam w Aldi'm
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zetk@- bardzo dziękuję za udział w Candy.

      I dziękuję za odpowiedź na moje pytanie.

      Usuń
  7. Jestem :) i oczywiscie ustawiam sie w kolejce :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. Również się zapisałam :) Myślę, że wszystkie warunki spełniłam :) Piękne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję w kolejce
    1. zdjątko podlinkowane
    2. obserwuję od dawna
    3.życzenia wysłane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza :) Zgłoszenie przyjęte-powodzenia!

      Usuń
  10. Witam,
    Idę za ciosem, na pewno przyłącze się do zabawy.
    Bardzo podoba mi się u Ciebie:-)
    Pzdr.
    ivonno

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbuję wymyślić coś z tymi życzeniami :-). szalenie lubię tu zaglądać, ale kożystam z linków ulubionych a nie z tego obserwowania, więc sorki nie klikam tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się udało, bardzo fajnie ze zechciałaś dołączyć do zabawy.

      Usuń
  12. Jak wchodzę na takie blogi jak Twój przez moment marzę, że też tak mi się kiedyś uda mieszkać. A potem zjawiają się moje trzy koty i bańka mydlana pryska:)

    Dodaję informację o Twoim CANDY do bloga www.kramikzcukierkami.blogspot.com - listy candy i konkursów blogowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, rzeczywiście zwierzęta w domu to duży obowiązek, ale jakie dowody czułości od nich dostajesz, prawda?

      Usuń
  13. Maila, za chwilę prześle, a informacją o CANDY na moim blogu: http://cartolina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, że e-mail dotarł? i spodobały Ci się moje życzenia..;)

      Usuń
    2. Dotarł, dotarł jak najbardziej Ecilu.

      Usuń
  14. Wspaniały blog,piękne zdjęcia,nawet jeśli nie wygram,będę czerpać inspiracje;) pozdrawiam www.debelleart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze dodać do obserwowanych i czekam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mail już wysłany
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy24.12.12

    Blizko roku observuje ten cudny blog, zavsze mnie inspiruje. Hotiasz nie mam szczescis do vygryvania candy, ale zyczenia wysylam v tej hwili z wielka pszyjemnoscia.
    Ulya.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulya, jesteś niesamowita! Bardzo dziękuję za Twój mail, jestem pod ogromnym wrażeniem tego co napisałaś.

      Usuń
  18. Piekne candy i ja się zapisuje ,obserwatorem jestem od dawna

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze że przypomniałaś o candy , ustawiam się w kolejce z zaciśniętymi kciukami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam :) Z przyjemnością dołączę się do zabawy i pędzę wysłać meila:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam
    Również dołączam do bloga i do zabawy. Śliczne rzeczy tworzysz
    Banerek podlinkowany.
    Mail wysłany
    Zapraszam również do odwiedzenia mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Super candy. Tak piękne jak Pani prace. Obserwatorem jestem od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Już dawno jesteś w obserwowanych, pozdrawiam ciepło
    i zapraszam do siebie www.tiberianeyes.blogspot.com na chwilę lub na dłużej :-)
    Zaraz wysyłam życzonka

    OdpowiedzUsuń
  24. Już dawno jesteś w obserwowanych, pozdrawiam ciepło
    i zapraszam do siebie www.tiberianeyes.blogspot.com na chwilę lub na dłużej :-)
    Zaraz wysyłam życzonka

    OdpowiedzUsuń
  25. Grafomańskie zadanie wykonane ;) Pozdrawiam serdecznie w nastroju rozczulenia po przejrzeniu nastrojowych zdjęć i życzę nigdy nie kończących się zasobów inspiracji i pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią stanę w kolejce i zaproszę do siebie,wystarczy kliknąć w mój nick :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19.1.13

    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe candy, ustawiam się i ja ;)...a teraz lecę maila wysłać! Pozdrawiam
    Agnes xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne Candy. Nie może mnie tu zabraknąć. Zapisuję się :)
    Baner na blogu już wklejony :)
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.