czwartek, 4 lipca 2013

Urodzinowy Tort z Poziomkami

Na urodziny-musi być tort,
a że trwa lato to najlepszy będzie z owocami,
oczywiście te owoce pochodzą z UHK Gallery,
wybrałam poziomki i dodałam ten "krem".


W związku z tym, że to tort dla Małej Damy, 
która niebawem obchodzi swoje pierwsze urodziny,
to całość utrzymana jest w delikatnych, słodkich kolorach


urodzinowe "ciasto" kryje w sobie malutką niespodziankę,
jest bowiem wieczkiem pudełeczka,
w które zostanie włożony upominek.


pracę zgłaszam na wyzwanie  w Piątek 13


a całość zapakowana jest w pudełeczko,
moje pierwsze eksplodujące pudełko,
inspiracją do jego zrobienia była dla mnie praca Mamajudo


samych słodkości wam życzę



Ewa
Mimowolne Zauroczenia

41 komentarzy:

  1. Śliczna praca, jak zresztą każda Twoja.. :) pozdrawiam serdecznie z pięknej Bawarii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje prace a jeszcze bardziej Twoje zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć nie robię z tymi zdjęciami niczego nadzwyczajnego :)

      Usuń
    2. Jak nie robisz jak robisz!!!! Są po prostu magiczne!!! ;)

      Usuń
  3. Śliczne to pudełeczko! Jest jak z bezy, takie słodkie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu dzięki, i za komentarz i za porady w kwestii zrobienia pudełeczka, choć muszę się przyznać, że robiłam trochę innym sposobem niż Ty.

      Usuń
  4. Rozbrajająca praca, po prostu mistrzostwo w każdym calu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, Agnieszko ale mnie rozpieszczasz :)dziękuję za Twój komentarz

      Usuń
  5. Pierwsze a już genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pudełeczko...delikatne jak puszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, wspanialy pomysl, a wykonalas jak prawdziwa Definicje Delikatnosci
    dla malej Perelki!!!!!!

    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe i bardziej przydatne niż tort. A na sto procent mniej kaloryczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo cudo po prostu dech mi zaparło torcik rewelacja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki torcik,w ślicznej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde to Twoje pierwsze ekspodujace? Jak zwykle u Ciebie mozna napatrzec sie na idealne wykonanie, do tego z taka fantazja.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, pierwsze :)
      Anetko, dzięki za odwiedziny.

      Usuń
  12. Śliczności....nic dodać, nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam słów dla twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne, słodkie, delikatne i niemal magiczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny prezent! nie mogę się napatrzeć :)) a poza tym będzie dla ,mnie może kiedyś inspiracją, jeśli chodzi o tort, bo z okrągłymi strasznie się namęczyłam :)) pozdrawiam cieplutko (widzę, że moja córa była dziś pierwsza ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joolaa-dziękuję za komentarz.
      A co z okrągłymi było nie tak?
      Ale jak to córa? skoro Ty masz 18.

      Usuń
  16. Śliczny pastelowy torcik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prace i fantastyczne aranżacje zdjęć ...

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny , lekko strawny torcik , jak na pierwszy box- to kurcze nie wierzę , ja ich zrobiłam już ok 20 a nie w życiu taki smakowity mi nie powstał

    OdpowiedzUsuń
  19. El, ja długo podchodzę do niektórych wyzwań, rzadko mi się zdarza, że robię coś bez wcześniejszego przygotowania, lubię wiedzieć, analizuję, kombinuję i dopiero po jakimś czasie zabieram się do pracy, wiem brakuje mi spontaniczności, ale pracuję nad tym :D
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    pozdrawiam
    Kasza

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze, śliczna, jak zawsze, no! Oj czemu ja , oj czemu "papierowo- ułomna", no?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna praca!!! Torcik smakowity, fajny pomysł na kartkę z kalendarza!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.