niedziela, 30 czerwca 2013

Z Domkiem

Nie mogłam się oprzeć wyzwaniu
które tylko jeszcze do końca dzisiejszego dnia
 trwa w Magicznej Kartce



wyzwaniu z mapką,


którą potraktowałam dość swobodnie,
ale zawarłam w niej chyba wszystkie najważniejsze elementy.


kartka powstała z resztek papierów, 
które zostały mi po gościnnych występach



utrzymana jest w ciekawej (moim zdaniem) tonacji kolorystycznej
( beż, biel, ecru i szarość)
wydaje się lekka i elegancka zarazem (ta tonacja oczywiście).



w pracy użyłam również piękny kwiat,
który był częścią przesyłki od Wandy,
wygranej w jej Candy
Wando-pięknie dziękuję za wszystkie cudeńka !!!


Cudownej niedzieli
Ewa
Mimowolne Zauroczenia
.....................................................................................

Na blogu Magicznej Kartki wciąż trwa zabawa w liftowanie mojej pracy,
na które serdecznie zapraszam.

26 komentarzy:

  1. Niesamowita kartka, domek obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i romantyczna karteczka:) przepiękne zdjęcia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo- stworzyłaś kolejne cudeńko- jesteś moją muzą... :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wydaje się tylko jest lekka i elegancka. Jak wszystko u ciebie zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym domkiem a kolory moje ulubione.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka jest ZJAWISKOWA !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful, love the paper!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski domek skleciłaś, a całość leciutka i piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. ale niezły ten domek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie:)Pozdrawiam serdecznie i słonecznie:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna, delikatna kartka a domek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle pełna estetyki, świetnego gustu , wyjątkowa !

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1.7.13

    Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna, a w srodku to piorko i chyba sianko, no swietnie!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię takie cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. i dobrze, że się nie oparłaś, bo efekt wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy2.7.13

    To chyba u Ciebie najbardziej mnie zachwyca - połączenia kolorystyczne; są zawsze udane(?), trafne(?) - brak mi właściwego słowa - wręcz idealnie dobrane. Czasem kolory są tak delikatne, że prawie ich nie odczuwam, kompozycja zdaje się być jednobarwna - a jednak one są i subtelnie dopieszczają moje poczucie estetyki. No i ta koronkowa lekkość, i precyzja, i zaskakujące szczególiki... cuda!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna kartka! Świetnie łączysz papiery, zazdroszczę tej umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cuuudna :) dziekujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysl na domek !!!! Przepiekne kolory i boska praca !!! Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka z domkiem. Twoje kartki to dzieła sztuki!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.