środa, 2 kwietnia 2014

Jajko w Jajku

Jajko w jajku? czyli
moja inspiracja Wielkanocna dla DP Craft 
wygląda tak:


Tak, wiem znowu wianek
ale tym razem w mniej typowym kształcie bo w formie jajka, uplotłam go z bukszpanu,
a w środku zamontowałam styropianowe jajko
w całości oklejone żółciutkimi cekinami.
Przyznaję trochę roboty z tym było ale dzięki metodzie klejenia na gorąco poszło mi dość sprawnie.
Na jajku zmontowałam wstążkę, piórka i kwiaty.
U góry dodałam mieniącego się kurczaczka
którego dodatkowo przyozdobiłam kryształkami.
Ujęcie u góry to zdjęcie wianka na kuchennej szafce,
natomiast w przestrzeni prezentuje się tak:


a jak tam Wasze przyozdabianie domów?

pozdrawiam
Mimowolne Zauroczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.