piątek, 25 kwietnia 2014

Jak Wata Cukrowa

Od lat nie jadłam waty cukrowej ale jak tylko o niej pomyślę 
mam w ustach ten słooooodki smak.
To trochę tak jak z cytryną, 
wystarczy że o niej pomyślę i już mam kwaśny posmak w ustach,
Wy też tak macie?

Dzisiaj praca w bardzo słodkim klimacie
dlatego od razu skojarzyło mi się z watą cukrową,
no może jeszcze kogel-mogel jest równie słodki
ale ten jakoś niejednoznacznie mi się kojarzy :D



Oto bukiecik urodzinowy dla dziewczynki
w landrynkowej tonacji kolorystycznej,
najśmieszniejsze jest to, że obdarowana osóbka dopiero po jakimś czasie zauważyła, 
że w bukieciku są lizaki.


Tu w ręku- żeby było widać jakich jest rozmiarów


bukiecik zgłaszam na TO wyzwanie




Maj już za pasem ale fajnie co :) ?


Pozdrawiam Was gorąco
Mimowolne Zauroczenia

20 komentarzy:

  1. Alez slodko!!!! I wcale sie nie dziwie ze lizakow nie zauwazyla mozna by sie pomylic ze to paki roz

    OdpowiedzUsuń
  2. Интересный букетик!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, Ewuniu, czym jeszcze zaskoczysz? ;) Masz bardzo kreatywną główkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie....słodko:)

    Pozdrawiam serdecznie-Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no to chyba już wygrałas wyzwanie,piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj...zajrzałam patrze a tu taki śliczny bukiecik:) karteczkę robiłam na to samo wyzwanie i zarazem urodzinki szkoda że wcześniej nie widziałam takiego bukieciku bo pewnikiem bym zabrała do karteczki:)..karteczka dla 6 latki ....jeśli masz ochotę zapraszam w odwiedziny inspiracjemarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, to niesamowite!
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie z bezą :) Efekt śliczny, delikatny i na pewno zachwycił, prawda? ;)
    Pozdrawiam ciepło, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem jak niesamowicie oddałaś nie tylko kolorystykę ale i lekkość oraz słodycz wyzwaniowego zdjęcia :)
    Cudny bukiecik, Piękna leciutka kartka, bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny, delikatny, w sam raz dla księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też skojarzyłam bukiet z watą cukrową:) Dzieciaki mają frajdę na punkcie takich prezentów :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki i stylowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super jest taki słodki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny słodki bukiet! Jaki lekki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1.5.14

    oryginalny i sldki bukiet;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności !!! Bukiecik zachwycający i masz rację, leciutki i pyszniutki, jak cukrowa wata !
    Co do waty, oj i ja dawno jej nie jadłam. To smak dzieciństwa ... umazana i obklejona buźka, ale ta słodycz, ach wspomnienie beztroskich chwil !
    Mała Jubilatka zapewne bukiecikiem zachwycona, bo w sumie, któż by zachwycony nie był !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.