wtorek, 27 maja 2014

Z Kwiatami dla Mamy

Na Dzień Mamy przygotowałam pudełeczko, które ozdobiłam kwiatami.
Wykonałam je z jeansu-z kawałka spodni :)


Jako że, na blogu Scrapek.pl trwa majowe wyzwanie:
"Kwiecista praca z okazji Dnia Mamy"
a kwiatami nie mogą być róże,
dlatego moje z założenia miały bardziej przypominać anemony
ale chyba zbyt mocno je powyginałam :)


Materiały wykorzystane w pracy znajdziecie na blogu


Pięknie dziękuję za odwiedziny i za komentarze
pozdrawiam

Mimowolne Zauroczenia

9 komentarzy:

  1. Śliczności :) Mama pewnie zachwycona:) ba każda mama chciała by dostać własnoręcznie wykonany prezent , cos oryginalnego tylko dla Niej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Masz talent! Widzę, że będę miała u kogo zamówić prezent dla znajomych z okazji Ślubu :)

    Zapraszam do siebie :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powyginałaś, czy nie - i tak są świetne! Śliczne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne pudełeczko, a kwiaty zachwycają!!! U mnie znoszone jeansy też się nie marnują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jeansowe kwiatuszki mnie Ewuniu zachwyciły !!!
    Oj, chyba będę małpować ... pozwolisz ?
    Cudowna praca !
    I ja się pokusiłam i pracę na wyzwanie Scrapka zgłosiłam.
    Cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. To piękny prezent na dzień matki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneomy, czy też nie anemony kwiaty są bardzo oryginalne:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anemony, nie anemony, róże to nie są, ale fantastyczne kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne... Nawet nie wiem co jeszcze napisać, aż mnie zatkało. Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny.
Komentarz jest najmilszym śladem po Twojej wizycie.